شهردار پرند:

فعل خواستن را در شهر پرند صرف خواهم کرد

۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۰:۰۹:۵۰
کد خبر: ۹۳۷۱۱۰
فعل خواستن را در شهر پرند صرف خواهم کرد
شهردار پرند گفت : فعل خواستن را در شهر پرند صرف خواهم کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ شهردار پرند در جلسه معارفه خود گفت :همانطور که در شهرگلستان فعل خواستن را صرف کردم در پرند نیز اینکار را خواهم کرد .

عرب در ادامه افزود: پروژه ای که مدتهاست فقط بر سر زبانها بوده و اقدامی جهت پیشبرد آن صورت نگرفته بود را به دست خواهم گرفت ،پروژه پارک ۳۲ هکتاری و دریاچه مصنوعی را به محض واگزاری اسناد آغاز و به امید خداوند به پایان خواهم رساند .

وی اظهار کرد:کمتر از یک دهه از تاسیس شهرداری پرند میگذرد و پرند به عنوان شهر پایتخت مسکن مهر ایران شناخته شده است اما متاسفانه ساخت و ساز ها متوازن با سرانه های مورد نیاز نبوده است و با توجه به رشد جمعیتی سرانه ها عقب است که امید است با همکاری و تعامل شورای اسلامی شهرپرند بتوانیم کمبود ها را جبران کنیم .

عرب با اشاره با الویت های موجود در شهر گفت: اولین حرکت ما در شهرداری پرند حلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز میباشد و این به این معنی نیست حلوی ساخت و ساز را میگیریم بلکه جلوی ساخت و سازهایی که خط قرمز را رد میکنند را میگیریم .

وی در ادامه افزود :الویت بعدی ما تکمیل پروژهایی است که کلنگ زنی شده و باید تکمیل شوند از جمله پارک بانوان،ایستگاه آتش نشانی،پارک محلی ،ساختمان شهرداری مییاشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز