جدیت شهردار پرند در اجرای پروژه های عمرانی

۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۰:۱۰:۱۳
کد خبر: ۹۳۷۱۱۲
جدیت شهردار پرند در اجرای پروژه های عمرانی
مهندس علیرضا عرب ضمن تقدیر و تشکر از حسن اعتماد اعضای شورای اسلامی شهر پرند به ایشان, تاکید کرد: ورود بنده به عنوان شهردار جدید به پرند با کلنگ زنی پروژه بوستان شهدای هسته ای مقارن شد که با همکاری و حمایت شورای شهر کار اجرای این پروژه را در دستور کار خود قرار داده ایم.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ شهردار منتخب پرند گفت: پرند به عنوان شهر فرصت های طلایی و پایتخت مسکن مهر ایران ساخت و سازهای آن با استاندارهای مورد نیاز مقارن و همسو نبوده و سرانه ها از ساخت و سازها عقب مانده اند که امیدواریم با برنامه ریزی دقیق و همیاری مجموعه شورای شهر بتوانیم این کمبودها را جبران کنیم.

 مهندس عرب در ادامه مقابله و برخورد جدی با ساخت و سازهای غیر مجاز را اولین برنامه خود معرفی کرد و گفت: جلوی ساخت و سازهایی که خط قرمزها را رعایت نمی کنند خواهیم گرفت.

 برخورد با تک واحدهای تجاری, تکمیل پروژه های عمرانیِ در حال اجرای شهرداری پرند از جمله پارک بانوان, ایستگاه شماره دو آتش نشانی و احداث ساختمان شهرداری, احداث و توسعه بوستان های محله ای به صورت عدالت محور, تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی, پیگیری و تکمیل پروژه مترو و احداث دریاچه مصنوعی از جمله شاخص ترین برنامه های پیش روی شهردار جدید پرند است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز