امام جمعه باقرشهر:

شورای نگهبان نبایستی به احراز صلاحیت حداقلی داوطلب های نمایندگان مجلس اکتفا کند

۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۲۱:۲۵:۵۹
کد خبر: ۹۳۸۹۲۵
شورای نگهبان نبایستی  به احراز صلاحیت حداقلی  داوطلب های نمایندگان مجلس اکتفا کند
نماز عبادی سیاسی روز جمعه به امامت حجت الاسلام و المسلمین عبدالعلی استیری امام جمعه باقرشهر و مردم شهید پرور باقرشهر در مصلی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حجت الاسلام و المسلمین عبدالعلی استیری با اشاره به اینکه  شورای نگهبان نبایستی  به احراز صلاحیت حداقلی اکتفا کند گفت: مجلس بسیار برای ما مهم است و باید افراد مناسبی به ساختمان مجلس ورود کنند.

خطیب نمازجمعه جمعه باقر شهر در خطبه اول با اشاره به نهج‌البلاغه حضرت علی (ع) بیان داشت: مسیر تقوا مسیر روشن و واضحی است هرکس دراین راه قدم بردارد می‌داند کجا برود و تقوا مثل چراغی روشن است که مسیر را به انسان نشان می‌دهد.

وی تشریح کرد: شیطان همنشین خوبی نیست، افرادی دردنیا هم فکر شیطان هستند. هم وغم آنها شیطان است و درخلوت و جلوت خود با شیطان هستند.

او با اشاره به صلاحیت داوطلب های نمایندگان مجلس اظهار داشت: افراد زیادی بصورت فله ای ثبت نام کرده اند. مرحله دوم احراز صلاحیت هم ۲۶آذر توسط هئیت های نظارت به اتمام رسید و گر چه این احراز صلاحیت تمام شده اما افرادی که واقعا صلاحیت ندارند از همان اول کنار بروند.

نماینده ولایت فقیه در ادامه گفت : برخی افراد جناح ها و همچنین رسانه ها علیه شورای نگهبان جوسازی می‌کنند اما شورای نگهبان قطعا به وظیفه خود که احراز صلاحیت است عمل خواهد کرد. احراز صلاحیت باید از جنبه سلبی و ایجابی انجام شود یعنی اگر داوطلب سو پیشینه ندارد، آیا صلاحیت اخلاقی، فکری و سیاسی را نیز داراست؟

خطیب نماز جمعه باقرشهر خاطرنشان کرد: شب یلدا فرصت خوبی برای دیدار وصله رحم از بزرگتر ها ودور هم بودن است این سنت حسنه را بجا بیاوریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز