در گفتگوی اختصاصی با برنا عنوان شد؛

اخطار جدی رییس شرکت عمران پردیس بر عدم خرید و فروش امتیاز پروژه مسکن ملی/ برگه های وکالتی مسکن بی اعتبار است

۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۲۳:۲۳:۵۶
کد خبر: ۹۴۲۴۹۲
اخطار جدی رییس شرکت عمران پردیس بر عدم خرید و فروش امتیاز پروژه مسکن ملی/ برگه های وکالتی مسکن بی اعتبار است
مدیرعامل شرکت عمران پردیس در گفتگو با خبرنگار برنا گفت: در ارتباط با پروژه اقدام ملی هشدارجدی به خریداران و فروشندگان می دهیم که مردم امتیازی را خرید و فروش نکنند و برکه های وکالتی هیچ سندیتی در شرکت عمران پردیس ندارد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران ؛دکتر مهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران پردیس در گفتگو با خبرنگار برنا گفت: در ارتباط با پروژه اقدام ملی هشدارجدی به خریداران و فروشندگان می دهیم که مردم امتیازی را خرید و فروش نکنند و برکه های وکالتی هیچ سندیتی در شرکت عمران پردیس ندارد.

وی با اشاره به قول  وزیر راه مبنی بر ثبت نام مجدد در سامانه شهر پردیس اعلام کرد: با توجه به اینکه عده ای واجد الشرایط ثبت نام در پروژه اقدام ملی مسکن نبودند طبق اعلان وزارتخانه بزودی سامانه جهت ثبت نام فعال شده و زمان آن اطلاع رسانی می شود.

هدایت با اشاره به واگذاری خدمات شهری مسکن مهر به شهرداری طی  توافقی گفت: ازین پس خدمات شهری و بحث نظافت و جمع آوری سگ ها و...در فازهای جدید (مسکن مهر) بر عهده شهرداری پردیس بوده و شرکت عمران صرفا متعهد به ساخت و تحویل پروژه های مسکن مهر است.

هدایت از مراحل نهایی وام هزار میلیاردی مسکن برای اتمام پروژه های مسکن مهر خبر داد و افزود: دریافت این وام کمک بزرگی برای خدمات دهی بهتر به مردم خواهد بود.

وی استقبال خوب مردم از بحث عرصه را از موفقیت های دیگر برای خدمات دهی و تملک خریداران دانست و خاطر نشان کرد: در این میان عده ای دلان و سود جو سعی کردند مشکلاتی فراهم آورند که برخوردهای لازم انجام شد اما مردم خود  باید در این زمینه با هوشمندی عمل کرده و دست دلال و واسطه گر را کوتاه کنند.

مدیرعامل شرکت عمران در پایان تاکید کرد: مردم  چیزی وکالتی خریداری نکنند که هیچ ارزش رسمی در شرکت عمران ندارد و پولشان از بین خواهد رفت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز