سردار دلها

۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۲:۵۴:۴۶
کد خبر: ۹۴۷۰۶۴
سردار دلها
در پی شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، فریدون حیدری _ شهردار منطقه5 پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ متن پیام بدین شرح است :

شهادت هنر مردان خداست، مردانی که نه از مال و مکنت که از حب الهی به مرتفع ترین قلل قلوب انسانها دست یافته اند. آنانکه خنده یک کودک نوپا و محبت یک پیر جهاندیده برایشان از هزاران دارایی بالاتر است. مردانه می ایستند و جانشان را فدا می کنند تا کشورشان استوار و با غرور سر بر طاق آسمان جهان بیاساید. آری اینانند که همیشه زنده استوار تاریخند؛ شهدایی که پیش از زنده شدن در زمان شهادتشان، در زمان حیاتشان شهادت گونه زیسته اند.

حاج قاسم سلیمانی، مرد همیشه زنده جبهه جهانی مقاومت، همان شهیدی بود که در طول 40 سال جهاد، آغوش اشتیاق به لبخند شهادت گشوده بود و در نهایت این مبارک را به صید خود اسیر کرد. "أَشِدَّاءُ عَلَى الْکُفَّارِ رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ" نمادی کم نظیر را همچون حاج قاسم یافت تا در نهایت چله کمان او دلهای تمامی جهانیان مبارز در راه حق طلبی را برباید.

بی شک زبان از توصیف مردانگی مرد میدان های حماسه، ایثار و عشق قاصر است اما راه او هیچ گاه بی رهرو نخواهد بود. همه ایران امروز حاج قاسم سلیمانی هستند و یکصدا فریاد حق بر علیه باطل را سر می دهند. بدون شک خون پاک حاج قاسم ایران، درخت انقلاب را مستحکم تر از همیشه خواهد کرد و با هر قطره خون او یک حاج قاسم دیگر در جهان اسلام پرورده خواهد شد.

فریدون حیدری _ شهردار منطقه۵

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز