خلاقیت در برنامه های نوروزی برای جذب حداکثری گردشگران به تهران

۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۲:۱۹:۳۳
کد خبر: ۹۴۹۷۲۵
خلاقیت در برنامه های نوروزی برای جذب حداکثری گردشگران به تهران
در جلسه هماهنگی ستاد اجرایی خدمات سفر استان تهران که با حضور معاونین و مدیران شهرستان های اداره کل میراث فرهنگی استان تهران در موزه فرش برگزار گردید، مصوب شد: «برنامه های نوروز 99 ضمن حفظ و ترویج ارزش های این عید باستانی با خلاقیت و نوآوری در مقایسه با سال های گذشته برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ معاون توسعه مدیریت و رئیس کمیته نمایشگاه ها و رویداد های  اداره کل میراث فرهنگی استان تهران گفت : انتظار مدیر کل میراث فرهنگی استان از برگزاری رویداد های نوروز داشتن خلاقیت و نو آوری با ایجاد یک وحدت رویه در تمام شهرستان های استان تهران برای ترغیب و جذب گردشگران در انتخاب تهران به عنوان مقصد اول سفرهای نوروزی است.

زینالی معاون توسعه مدیریت استان تهران افزود : ارائه بیشترین سطح تخفیفات در مراکز اقامتی و پذیرایی و خلوتی تهران فرصت مناسبی است تا با برگزاری رویدادهای جذاب و تعریف گشت های تفریحی رشد قابل قبولی در جذب گردشگران نوروز99 داشته باشیم.

او خاطر نشان کرد: مدیران میراث فرهنگی در شهرستان های  استان تهران ضمن برگزاری جلسات منظم ستاد اجرایی خدمات سفر به ریاست فرمانداران تلاش کنند تا برنامه های نورزی با بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی به کمیت و کیفیت برنامه های نوروزی در مقایسه با سال های گذشته افزوده شود.

معاون توسعه مدیریت استان تهران تاکید کرد :انتخاب شعار های گردشگری که بر گرفته از تاریخ و هویت شهرستان انتخاب می شود با نظر امام جمعه، فرماندار شهرستان و دبیر ستاد خدمات سفر استان صورت پذیرد.

زینالی ادامه داد : پایگاه های اطلاع رسانی در مبادی ورودی به استان تهران نیز باید در تمام شهرستان های استان تهران نوید یک نوروز متفاوت برای گردشگران باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز