به منظور تسهیل عبور و مرور درشهرباغستان صورت گرفت؛

کلنگ زنی بزرگترین پروژه ترافیکی منطقه به منظور تسهیل عبور و مرور در شهر باغستان صورت گرفت

۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۷:۰۳:۴۳
کد خبر: ۹۴۹۹۶۴
کلنگ زنی بزرگترین پروژه ترافیکی منطقه به منظور تسهیل عبور و مرور در شهر باغستان صورت گرفت
شهردار باغستان گفت: شورای اسلامی شهر و شهرداری باغستان برای تسریع در اجرای این پروژه هماهنگی های لازم را انجام داده و قطعا به تعهدات خود در زمینه تامین اعتبارات و سایر حمایت ها عمل خواهندکرد.

به گزارش خبرگراری برنا تهران، خوشبختانه از زمانیکه شهرداری باغستان وارد بحث ترافیکی و تسهیل عبور و مرور مداخل خروجی و ورودی این شهر و همچنین معابر عمومی  بر اساس نیازهای مربوطه و میزان تردد خودروها شده، جریان تردد خودروهای عبوری روان تر و سریع تر از گذشته شده است.تنها بحثی که اخیرا با مشارکت شهرداری شهرتهران و شهرداری باغستان می بایست ساماندهی می شد تا آخرین دغدغه شهروندان مرتفع شود موضوع آزار دهنده ترافیک سنگین خودروهای تجمیع شده دردوربرگران حد فاصل بزرگراه فتح به باغستان است که این مهم با کلنگ زنی پروژه عظیم غیرهمسطح رقم خورد.

با توجه به نیاز و درخواست شهروندان  پس از سالها با حضور جمع زیادی از مسئولین منطقه  و استانی پروژه مهم و حیاتی سه راهی شهریار با هدف کاهش بار ترافیکی مبادی ورودی شهرباغستان  کلنگ زنی  شد.

دکتر رنجبر شهردار باغستان در مراسم کلنگ زنی پروژه «سه راهی شهریار» که با حضوردکتر حناچی شهردارتهران، مهندس محمودی نماینده مردم حوزه مشق درمجلس شورای اسلامی، مهندس طاهری  فرماندار شهرستان شهریار،حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا بنی احمدی امام جمعه باغستان، جانشین معاونت عمرانی منطقه ۲۱ تهران،مهندس جلال امامی رئیس واعضای شورای اسلامی شهر باغستان برگزار شد گفت:این پروژه با مشارکت شهرداری منطقه ۲۱ تهران و شهرداری باغستان عملیاتی شده تا در یک عملیات اشتراکی با مدیران شهردار پایتخت بخشی از معضلات ترافیکی منطقه مرتفع گردد.

 شهردارباغستان غیرهمسطح‌سازی تقاطع بزرگراه فتح -باغستان را سبب تسهیل دسترسی شرق به جنوب در محل این تقاطع دانست و افزود: تامین این گردش ترافیکی از طریق دو مسیر زیرگذر و روگذر،نه تنها سبب کاهش گردش‌های اضافی در بزرگراه فتح می‌شود بلکه زمان سفر به شهرستان‌های شهریار و باغستان را نیز کاهش خواهد داد.

دکتر رنجبر در رابطه با قول و قرارهای  مدیریت شهری شهر تهران در همین زمینه اظهار داشت: خوشبختانه مدیریت شهری شهر تهران وعده صادقانه و کاملا منطقی برای اجرای این طرح در دستور کار خود قرار داده و امید است با توجه به حجم بالای ترافیکی که این مسیر و محور دارد با انتخاب پیمانکار توانمندی  که برای این پروژه در نظر گرفته اند و تدابیری که مدیریت شهری مد نظر دارد بتوانیم در زمان مقرر شاهد بهره برداری از این پروژه باشیم.

شهردار باغستان ادامه داد: شورای اسلامی شهر و شهرداری باغستان برای تسریع در اجرای این پروژه هماهنگی های لازم را انجام داده  و قطعا به تعهدات خود در زمینه تامین اعتبارات و سایر حمایت ها عمل خواهند نمود و امید است که شهروندان محترم نیز پیرامون مشکلاتی که در زمان اجرای پروژه پیش خواهد آمد تحمل و صبوری داشته باشند و با حمایت های خود مدیران را برای به سرانجام رسیدن این طرح یاری کنند.

دکتر رنجبر در خصوص میزان اعتبارات این پروژه گفت: اعتبار این پروژه توسط شهرداری تهران، سازمان مدیریت و برنامه ریزی، فرمانداری و شهرداری باغستان تامین خواهد شد که طبق برآوردهای اولیه  میزان اعتبارات در نظرگرفته شده حدود 40 تا 50 میلیارد تومان می باشد.

 مهندس طاهری فرماندار شهرستان شهریار در ادامه مراسم گفت: پروژه دپوی یا سه راهی شهریار از پروژه های بسیار مهم و از مطالبات دیرینه مردم شهریار  است که سالیان سال با توجه به وضعیت ترافیکی و مشکلاتی که برای رفت و آمد مردم وجود داشت در دستور کار مسئولین شهرستان قرار گرفته تا حال حاضر که این توفیق نصیب بنده و سایر مدیران منطقه شده است لذا امیدواریم  این پروژه را با تمام سختی ها و فراز ونشیب ها با هماهنگی شهرداری تهران،سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، استاندار محترم تهران به سرانجام برسانیم .شایان ذکر است که مقداری از اعتبار آن از ارزش افزوده تامین و به حساب شهرداری تهران واریز شده است. وی ادامه داد:خدای سبحان را شکرگزاریم که بعد از مدتها انتظار مردم شهرستان شهریار شاهد کلنگ زنی این پروژه سوق الجیشی و حائز اهمیت هستند و زمان معقولی نیز برای آن در نظر گرفته شده است.امیدواریم این پروژه با تزریق اعتبارات لازم در مدت زمان درنظر گرفته شده  افتتاح و به بهره برداری برسد تا مردم از این موهبت استفاده کنند.زمان در نظر گرفته شده برای این پروژه را ۱۲ ماه عنوان شده است.

مهندس امامی رئیس شورای شهر باغستان نیز در این مراسم گفت: با توجه به مشکلات ترافیکی که در سه راهی شهریار و به خصوص شهر باغستان وجود داشت احداث تقاطع غیرهمسطح یکی از مطالبات به حق مردم بود و مدتهاست که این وعده به شهروندان داده شده که با پیگیریهای خوب اعضای شورای شهر،شهردار و فرماندار محترم شهریار، نماینده پرتلاش شهریار و امام جمعه محترم  این پروژه به ثمر نشسته و امروز شاهد کلنگ زنی آن هستیم. وی ادامه داد:با توجه به اینکه سه راهی شهریار یکی از محورهای اصلی است و ترافیک شدیدی در پیک ترافیکی ایجاد می شود شهرداری تهران با انتخاب یک پیمانکار خوب این قول را داده که در بازده زمانی کم این پروژه را به سرانجام برساند .

مهندس امامی افزود:انشاالله با همکاری شهرداری منطقه ۲۱ تهران،سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و اعتبارات خوبی که در نظر گرفته شده این پروژه بعداز سالیان سال به بهره برداری رسیده و مردم شریف شهرستان شهریار از این پروژه بهره مند شوند.

در خاتمه شهردار باغستان ضمن ابراز خرسندی اعلام داشت: پروژه فوق که مقرر شده از محل جمع آوری جرائم شهرستان شهریار و شهر تهران تامین شود یکی از نیازهای بسیار مهم و حساس منطقه می باشد که تمرکز روی اتمام آن مزایای فراوانی برای شهروندان شهر باغستان و سایرشهرهای همجوار دارد به همین لحاظ امیدواریم این پروژه با تامین اعتبارات لازم هرچه سریعتر به پایان رسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز