فرماندار شهرستان فیروزکوه تاکید کرد:

کاهش آسیب‌های اجتماعی در گرو آموزش مهارت‌های زندگی در مدارس

۱۳۹۸/۱۰/۲۷ - ۱۱:۰۱:۱۳
کد خبر: ۹۵۱۶۰۱
کاهش آسیب‌های اجتماعی در گرو آموزش مهارت‌های زندگی در مدارس
فرماندار شهرستان فیروزکوه کاهش آسیب‌های اجتماعی را در گرو آموزش مهارت‌های زندگی در مدارس و توانمندسازی دانش آموزان خواند و افزود: در قالب کار مشترکی میان شبکه بهداشت و درمان و آموزش و پرورش شهرستان، کاهش آسیب‌ها میان جامعه دانش آموزی در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مهدی یوسفی جمارانی در گفت‌وگو با خبرنگاران در تشریح وضعیت آسیب‌های اجتماعی این شهرستان و آنچه که در مسیر مقابله با این معضلات انجام شده است، گفت: در شهرستان فیروزکوه در مقایسه با سایر نقاط جمعیتی استان تهران، آسیب‌های اجتماعی کمتر مشاهده می‌شود و علت آن نیز وجود بافت سنتی و بومی و روابط اجتماعی حاکم است؛ اما برای پیشگیری از اتفاقات آینده اقداماتی را آغاز کرده ایم.

وی با تاکید بر اینکه بی‌تردید کاهش آسیب‌های اجتماعی در گرو آموزش مهارت‌های زندگی به ویژه در مدارس است، افزود: قطعا آموزش مهارت‌های زندگی در مدارس و توانمندسازی دانش آموزان در کنار آموزش‌های علمی کمک می‌کند در آینده شاهد بروز آسیب‌های اجتماعی کمتری باشیم.

وی به طرح مشترک شبکه بهداشت و درمان و آموزش و پرورش با ابتکار فرمانداری فیروزکوه اشاره کرد و افزود: این طرح با هدف توانمندسازی افراد در معرض آسیب در سطح شهرستان اجرایی می‌شود تا در آینده با مشکلات کمتری مواجه شوند. کاهش آسیب‌های اجتماعی از موارد هدف‌گذاری شده در شورای آموزش و پرورش است تا با ایجاد بسترهای مناسب، چشم انداز و آینده روشن و مطمئنی را برای دانش آموزان و جوانان این شهرستان ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: مهیا کردن امکانات لازم و ارتقای کیفیت آموزش‌ها در همه نقاط شهرستان می‌تواند باعث ماندگاری جوانان در زادگاه خود و ممانعت از روند بی‌رویه مهاجرت به شهرها باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز