تقدیر پلیس راهور از شهرداری منطقه ۵

۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۱۵:۵۹:۱۸
کد خبر: ۹۵۲۷۳۴
تقدیر پلیس راهور  از شهرداری منطقه ۵
به دلیل روانی ترافیک در منطقه پس از بارش سنگین برف پلیس راهور از شهرداری منطقه ۵

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ در پی روانی ترافیک در منطقه ۵ پس از بارش برف سنگین، سرهنگ باقر پور، رئیس پلیس راهور بزرگراه منطقه ۲۵ ، سرهنگ حسنوند رئیس راهور منطقه و سرهنگ اکبری سر کلانتری غرب تهران از اقدامات منطقه برای روان سازی ترافیک تقدیر کردند.

بر اساس این گزارش اقدامات منطقه برای آمادگی در زمان بارش برف از صبح روز شنبه ۲۸ دیماه آغاز شده و تا پایان عملیات یخ زدایی پس از اتمام بارش برف ادامه خواهد داشت.

فریدون حیدری، شهردار منطقه۵ که هدایت عملیات برف روبی را بر عهده دارد از آماده باش تمامی نیروهای خدمات شهری و ترافیک منطقه خبر داد و گفت: هم اکنون ۱۰۰ دوربین ترافیکی تمامی معابر اصلی منطقه را رصد کرده و بیش از ۱۰۰۰ نفر نیروی برف روبی و خدمات شهری در حال پاکسازی معابر و درخت تکانی هستند.

وی ادامه داد: از شب گذشته تاکنون ۲۰۰ خودرو و تجهیزات تخصصی برف روبی به کار گرفته شده و بیش از ۶۰۰۰ کیسه شن و نمک در نقاط پر تردد منطقه برای استفاده شهروندان تامین شده است.

وی همچنین از وجود ۱۵ ایستگاه برف روبی در منطقه خبر داد و گفت: از شب گذشته بیش از ۸۰۰ تن شن و نمک و ۲۳۰ تن نمک مخصوص در معابر استفاده شده است تا امنیت تردد در بارش برف ارتقا یابد.

وی همچنین از آمادگی گرمخانه های منطقه خبر داد و گفت: هم اکنون تمامی امکانات منطقه در حال خدمت رسانی هستند تا شهروندان با آرامش کامل از بارش رحمت الهی لذت ببرند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز