با حضور دکتر مسعود مختاری:

دبیر هیات و نایب رییس بانوان هاکی شهرستان قدس معرفی شد

۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۰:۱۰:۰۱
کد خبر: ۹۵۲۹۷۱
دبیر هیات و  نایب رییس بانوان هاکی شهرستان قدس معرفی شد
با حضور دکتر مسعود مختاری رییس هیات هاکی استان تهران دبیر ونایب رییس بانوان هیات هاکی شهرستان قدس منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ دکتر مسعود مختاری رییس هیات هاکی استان تهران در حاشیه مراسم معارفه دبیر  و نایب رییس بانوان هیات هاکی شهرستان قدس درگفتگو با برنا اظهار کرد : شهر قدس می تواند پایگاه اصلی توسعه هاکی چمنی باشد و از روز نخستی که ریاست هیات هاکی شهرستان به عهده ی باغستانی قرار گرفت با همین نیت او را دعوت کردیم تا بتوانیم همکاری های خوب و ارزنده ای در جهت توسعه ی این رشته ورزشی در شهرستان داشته باشیم.

وی افزود: این ورزش برای اولین بار در شهرستان قدس مطرح می شود و به همین دلیل هم به امکانات خوب نیازمندیم و هم به مربیان خوبی که انگیزه داشته باشند و نیاز است که  از افرادی که انگیزه دارند برای حضور در کلاس ها و دوره های مربیگری که توسط فدراسیون برگزار می شود، معرفی شوند  تا کم کم از افراد خود شهر استفاده کنیم و طی مدت و دوره یکساله حداقل بتوانیم هم بحث استعدادیابی را در مدارس  پیگیری کنیم و هم در رابطه با مربیگری و آموزش های  همگانی قدم های بزرگتری برداریم.

مختاری ادامه داد: مقرر شده که رضا باغستانی رییس هیات هاکی شهرستان قدس برای برگزاری یک فراخوان استعدادیابی پیگیر باشند و در یک روز  هماهنگ می شود فراخوانی با همان امکاناتی که داریم این ورزش را معرفی کنیم چون ممکن است بسیاری از مردم این ورزش را نشناسند.

  رییس هیات هاکی پایتخت خاطر نشان کرد: زیر ساخت های لازم برای این ورزش در شهرستان قدس در حال فراهم شدن است، شهر قدس  استعدادهای فراوانی در حیطه ی ورزشی دارد و قطعا اگر استعدادیابی به درستی انجام شود و برنامه ریزی های صحیح صورت گیرد این رشته ورزشی، ورزشکاران خوبی را در تیم ملی خواهد داشت و لازمه ی این امر جدیت بیشتر در خصوص فعالیت هاست.

وی در پایان گفت: هیات هاکی استان تهران نیز برای توسعه و گسترش این ورزش در شهرستان قدس از هیات این شهرستان حمایت و پشتیبانی خواهد کرد و امیدواریم که بتوانیم در کنار یکدیگر گام های موثری برای رشد و پیشرفت ورزش هاکی برداریم.

 لازم بذکر  است: در این مراسم که باحضور دکتر مسعود مختاری رئیس هیات هاکی استان تهران برگزارشد ، طی حکمی از سوی رضا باغستانی رییس هیات هاکی شهرستان قدس ، سیدعلیرضا کیایی به عنوان دبیر هیات و زینب اصغری به عنوان نائب رئیس بانوان هیات هاکی شهرستان قدس معرفی و منصوب شد‌ند.

 

555

2

3

1

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز