رییس اداره بهزیستی شهرستان ملارد تاکید کرد:

جلوگیری و کاهش هرچه بیشتر بیماری های واگیردار

۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۱:۲۳:۵۹
کد خبر: ۹۵۳۵۸۹
جلوگیری و کاهش هرچه بیشتر بیماری های واگیردار
داود خادم بر اهمیت ارتباط موثر بهزیستی و شبکه بهداشت، در خصوص اقدامات این دو اداره جهت جلوگیری و کاهش هرچه بیشتر بیماری های واگیردار تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، طی نشستی با حضور داود خادم رئیس اداره بهزیستی ، دکتر عبدالهی معاون شبکه بهداشت و درمان، مهندس برزگر کارشناس مسئول بیماری ها در خصوص موارد مربوط به مرکز نگهداری از معتادین متجاهر اخوان و همچنین دیگر مراکز توانبخشی و نگهداری شبانه روزی معلولین تحت نظارت سازمان بهزیستی  در شهرستان بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

داود خادم ضمن تاکید بر اهمیت ارتباط موثر اداره بهزیستی و شبکه بهداشت، در خصوص اقدامات این دو اداره جهت جلوگیری و کاهش هرچه بیشتر بیماری های واگیردار مانند سل و ... مواردی را مطرح کرد.

شایان ذکر است مرکز اخوان در سال 92  با وسعت حدود 17 هکتار و در پنج فاز جهت نگهداری از معتادین متجاهر شروع بکار نموده و در حال حاضر بیش از 1200 بیمار در این مرکز نگهداری میشوند و نیز تعداد  22  مرکز توانبخشی و نگهداری از معلولین ذهنی، اعصاب و روان و ... با ظرفیت نگهداری بیش از 1000 بیمار در حال خدمات رسانی به جامعه هدف سازمان بوده که پیگیری مسایل بهداشتی در جهت جلوگیری از شیوع بیماریهای  واگیردار از مهمترین اقدامات در این مراکز میباشد که دستیابی به این اهداف از طریق فعالیت ‌هایی نظیر واکسیناسیون، غربالگری، اقدامات درمانی، انجام طرح‌ ها ، جمع ‌آوری، ثبت و تجزیه و تحلیل اطلاعات بخش سلامت، برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌ های آموزشی، تدوین برنامه‌ های عملیاتی و…   با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان صورت می‌ گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز