در منطقه ۱۱ برگزار شد؛

توانمند سازی مربیان کودک و مسئولان خانه های آموزش شهروندی

۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۴:۳۸
کد خبر: ۹۵۳۶۹۷
توانمند سازی مربیان کودک و مسئولان خانه های آموزش شهروندی
از سوی اداره آموزش های شهروندی شهرداری منطقه11 ، با هدف توانمند سازی مربیان کودکان در خانه های آموزش شهروندی نخستین دوره آموزشی و توجیهی برای 30 نفر از مسئولین و مربیان این خانه ها برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ از سوی اداره آموزش شهروندی این منطقه اولین دوره آموزشی و توجیهی طرح آموزش‌های شهروندی ویژه مربیان خانه های آموزش شهروندی و خانه کودک  ویژه 30 نفر از  مسئولین خانه های آموزش‌های شهروندی  و با حضور مدرس اداره کل آموزش شهروندی شهرداری تهران برگزار شد.

در این نشست آموزشی که با هدف توانمندسازی مربیان خانه های آموزش شهروندی و خانه های کودک در راستای اجرای طرح گفتمان آموزش‌های شهروندی در مدارس و سرای محلات همراه بود؛ آزاد فلاح مدرس و مولف کتاب آموزش های شهروندی با اشاره به اینکه کتب آموزش‌های شهروندی با مشارکت شهرداری تهران و خانه فعالین محیط زیست و توسعه پایدار شهر تهران و توسط تیم تخصصی تألیف و گردآوری شده؛ گفت: تمامی موضوعاتی که در کتاب‌ها آمده، موضوعاتی است که به طور روزمره با آن‌ها مواجه هستیم و کتب حاضر به عنوان منبعی مناسب برای یادگیری اصول شهروندی است.

در ادامه برنامه تعدادی از تکنیک های آموزشی اعم ازتفکرنقادانه،شش کلاه رنگی تفکر،تئاترشورایی و ... که درکتب ویژه تسهیل گران آورده شده است، باشیوه های عملی بامربیان حاضردربرنامه به اشتراک گذاشته شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز