جلسه هم اندیشی سرپرست شهرداری صالحیه با پرسنل مجموعه شهرداری

۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۷:۱۲:۰۳
کد خبر: ۹۵۳۸۵۸
جلسه هم اندیشی سرپرست شهرداری صالحیه با پرسنل مجموعه شهرداری
جلسه هم اندیشی سرپرست شهرداری صالحیه با کارکنان این اداره برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ در این جلسه سرپرست شهرداری صالحیه با تاکیدبر اینکه تمامی واحدها ملزم به ارائه طرح و برنامه جهت توانمندسازی واحد خود و ارتقا خدمات به شهروندان هستند گفت: به روزرسانی، پویایی و کارآمدتر کردن سیستم شهرداری از برنامه‌هایی است که موجب کاهش هزینه ها و افزایش درآمد قانونی شهرداری می شود.

وی توسعه و موفقیت را منوط به مشارکت و همراهی کلیه کارکنان دانست و اظهار کرد: شاخصه ی موفقیت در هر سازمان ارتباطی مستقیم با نحوه عملکرد کارکنان آن دارد بنابراین مسئولین واحدها می بایست با دقت نظر و حساسیت در کار بتوانند در پیشبرد اهداف شهرداری موثر باشند .

این مدیر شهری پرداخت به هنگام حقوق و مطالبات قانونی کارکنان را به عنوان یک اصل مهم مدیریتی برشمرد و تصریح کرد:  با ایجاد وحدت رویه و همدلی می توانیم اتفاقات خوبی را در کنار یکدیگر رقم بزنیم به نحوی که موجب افزایش انگیزههای شغلی مضاعف در مجموعه شهرداری صالحیه شود.

وی ارتقاء سلامت اداری، شفافیت‌سازی ،تکریم ارباب رجوع و توسعه هماهنگ در تمام زمینه‌ها را از دیگر اهداف دانست و خاطر نشان کرد: معاونین و مسوولین واحدهای شهرداری می بایست با تشکیل جلسات فرعی، راهکارهای مناسب درآمدی ارایه و نسبت به افزایش درآمد شهرداری اقدام کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز