شهردار باقرشهر:

در قلب من شور خدمت به مردم باقرشهر موج می زند

۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۳:۰۱:۲۴
کد خبر: ۹۵۶۸۰۸
در قلب من شور خدمت به مردم باقرشهر موج می زند
سعید استاد فرج شهردار جدید باقرشهر گفت: آرزوی من روزهای خوب و روشن برای مردم فیهم باقرشهر است و در قلب من شور خدمت به مردم موج می زند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ سعید استاد فرج ضمن تسلیت به مناسبت شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) گفت: خداراشاکرم که بار دیگر فرصت خدمت رسانی به بنده اعطا نموده ، چرا که من در روزهای نوجوانی خود را در این شهر گذرانده م و تاریکی و محرومیت این شهر را دیده ام و اکنون بسیار خوشحالم که باقرشهر چهره درخشان و کالبدی آبرومند دارد.

وی در ادامه افزود : مجموعه شهرداری باقرشهر دارای پرسنل بسیار خوب و توانمندی است و امیدواریم در این فرصت کم بتوانیم به صورت دو شیفت و شبانه روزی کار خدمت رسانی را پیش ببریم .

استاد فرج با تاکید بر آموخته های نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار داشت : تمام پیشرفت و ابادانی شهرها را ما امروزه مدیون پیروزی انقلاب اسلامی و به برکت این نظام مقدس داریم و با یاری خدا در همین راستا روزهای درخشانی می آفرینیم.

شهردار باقرشهر یادآور شد : از تلاش دکتر ناصری پور شهردار سابق کمال تشکر و قدردانی را دارم ایشان زحمات زیادی برای مردمان این خطه کشیده اند و جا دارد از زحمات مهندس سرنابه نیز سرپرست شهرداری قدردانی نمایم .

سعید استاد فرج با ارزوی روزهای خوب و روشن برای مردم باقرشهر، گفت: طی دوره های قبل دو کمربندی مهم و گره گشای ترافیک برای شهروندان باقرشهر به یادگار گذاشته ایم ، دست یاری به سوی همگان دراز می کنم و از اعضای شورای اسلامی باقرشهر خواستارم تا به تجربیات بنده اعتماد کنند تا بتوانیم با همدلی و وحدت در این فرصت کم پروژه های خوبی به ثمر بنشانیم.

وی در پایان با سپاس از حضور خانواده های معزز شهدا در این مراسم یادآور شد : از خداوند متعال خواستارم تا توانی به بنده دهد تا بتوانم شور و نشاط و امیدواری را در میان مردم باقرشهر بوجود آورم و خداوند این خدمت رسانی را ذخیره آخرت همگان قرار دهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز