برگزاری ۱۵۰ برنامه متنوع به مناسبت دهه فجر در شهرستان قرچک

۱۳۹۸/۱۱/۱۰ - ۱۵:۳۷:۲۶
کد خبر: ۹۵۷۵۰۲
برگزاری ۱۵۰ برنامه متنوع به مناسبت دهه فجر در شهرستان قرچک
فرمانده سپاه ناحیه پانزده خرداد قرچک گفت: ۱۵۰ برنامه متنوع به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در شهرستان قرچک در پایگاه‌های مقاومت بسیج و سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران؛ علی‌اصغر شهیری فرمانده سپاه ناحیه ۱۵ خرداد قرچک در نشست خبری به مناسبت اعلام برنامه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر، اظهار داشت: گرامی می‌داریم نام و یاد شهدای انقلاب و شهدای جبهه مقاومت که در راه اعتلای میهن اسلامی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

فرمانده سپاه پانزده خرداد قرچک : در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران قرار داریم، چراکه چهلمین روز شهادت اسوه شهید مقاومت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش مزین با پیروزی انقلاب اسلامی ایران دارد.

فرمانده سپاه قرچک افزود: یکی از برنامه‌های مهم دهه مبارک فجر امسال آگاه‌سازی مردم از اقدامات و دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران است.

علی اصغر شهیری تصریح کرد: تبیین اقدامات و خدمت رسانی سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی در کشور وسطح منطقه و جهان اسلام در برنامه‌های بسیج در سال جاری و دهه مبارک فجر است.

وی بیان کرد: ۱۵۰ برنامه متنوع به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در شهرستان قرچک در پایگاه‌های مقاومت بسیج محلات ، بسیج اقشار و سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه پانزده  خرداد قرچک عنوان کرد: در شهرستان قرچک بیش از ۱۰ یادواره شهدای محله (آبروی کوچه افتخارمحله) در راستای اقدامات فرهنگی خواهیم داشت و دیدار با خانواده شهدا با حضور روسای ادارات در اولویت برنامه‌ها است.

شهیری افزود: در حوزه سازندگی و محرومیت‌زدایی از مسئولان شهرستان دعوت می‌کنیم تا مردم درخواست‌های خود را از طریق مطالبه چهره به چهره با مسئولان داشته باشند.

وی عنوان کرد: در ایام‌الله دهه مبارک فجر بیش از ۲۰ برنامه اردوی جهادی و اردوی محرومیت‌زدایی پزشکی را در مناطق محروم و کم برخوردار را خواهیم داشت.

فرمانده سپاه  قرچک تأکید کرد: یکی از برنامه‌های مهم در ایام دهه مبارک فجر فروش اقلام و تولیدات افرادی که در اقتصاد مقاومتی اقدام مهمی داشتند.

شهیری خاطرنشان کرد : دشمنان نظام به دنبال ناامید و ایجاد یاس در جامعه هستند، باید درایت و قدرت خویش این برنامه دشمن را از بین ببریم.

وی اذعان داشت: یکی دیگر از برنامه‌هایی که در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام می‌شود افتخار محله است که شهدای دفاع مقدس را به مردم معرفی خواهیم کرد.

فرمانده سپاه ناحیه پانزده  خرداد قرچک تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه‌های مهم ایام‌الله دهه مبارک فجر حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن است تا بار دیگر با حضور پرشور و منسجم مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهیم زد.

علی اصغر شهیری در ادامه  به موضوع انتخابات اسفند امسال اشاره و خاطرنشان کرد: باید در جامعه همه مردم را تشویق کنیم تا با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی دشمنان را ناامید کنند و هر یک از رای مردم همچون تیری به قلب دشمنان خواهد بود؛ ان شاالله انتخاب با شکوهی را در پیش خواهیم داشت.

علی اصغر شهیری فرمانده سپاه پانزده خرداد در پایان گفت : در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افسوس بر این که جای حاج قاسم سلیمانی خالی است امیدواریم که  قاسم سلیمانی هایی که جوانان و نوجوانان امروز هستند ادامه دهنده راه ایشان باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز