با حضور فرماندار شهرستان ری؛

نمازجمعه بخش قلعه نو برگزار شد

۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۲۰:۱۶:۵۰
کد خبر: ۹۵۷۸۰۹
نمازجمعه بخش قلعه نو برگزار شد
نماز جمعه عبادی سیاسی جمعه بخش قلعه نو باحضور حجت السلام‌والمسلمین بهرامی امام جمعه بخش قلعه نو،حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری،علیرضا صادقی بخشدار قلعه نو،دهیاران واعضای شورای اسلامی،سایر مسئولین ،مردم پرشور و ولایتمدار بخش قلعه نو برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ حسین توکلی کجانی فرماندار ویژه شهرستان ری درنماز جمعه بخش قلعه نو از رویداد مهم ازجمله شهادت سردارشهید سپهبد قاسم سلیمانی وده سرنوشت ساز انقلاب اسلامی ،انتخابات مجلس و میان دوره ای خبرگان رهبری نکته هایی ارزنده را به مردم شهید پرور قلعه نو یادآوری کرد.

او خاطرنشان کرد:‍ مشارکت در انتخابات تاثیر بسزایی در سیاست داخلی و خارجی دارد و رمز اصلی پیروزی انقلاب اسلامی اتحاد و وحدت بود.انقلاب اسلامی در پی ایجاد عدالت اجتماعی شکل گرفته و در این زمینه موفق عمل شده است .

 وی افزود :مشارکت مردم در انتخابات بسیار تاثیر گذار است و اهمیت بسیاری در داخل و خارج از کشور داردمقام معظم رهبری و ریاست جمهوری تاکید بر مشارکت بالا در انتخابات دارند وباید شرایط را به گونه ای ایجاد کنیم که اقشار مختلف در پای صندوق های رای حاضر شوند.ایشان صداقت و اخلاق مداری از موضوعات بسیار مهم دانستند که در صورت وجود آن بسیاری از موضوعات مدیریت حل خواهد شد.

معاون استاندار تهران فرماندار ویژه شهرستان ری  اظهارداشت:بخش قلعه نو به واسطه دریافت خدمات بهتر از بخش کهریزک جدا شد.

وی افزود:به زودی با هدف تسهیل در خدمات رسانی به اهالی قلعه نو تعدادی از ادارات به صورت مستقل ایجاد خواهد شد.

او با همراهی علیرضا صادقی بخشدار قلعه نو از تعدادی از پروژه های عمرانی و صنعتی بخش قلعه نو در روستاهای قمی آباد، عشق آباد و چالطرخان بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند پیشرفت فنی و فیزیکی این پروژه ها و موانع تسریع در روند اجرایی شدن و به بهره برداری رسیدن پروژه ها قرار گرفت.همچنین ایشان با تعدادی از نمازگزاران و اهالی قلعه نو دیدار و گفتگو کرد و ضمن شنیدن نقطه نظرات و مشکلات آنان دستورات لازم را در خصوص پیگیری و حل مشکلات مطرح شده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز