فرماندار ویژه شهرستان ری:

۱۴۶ پروژه در ایام مبارک فجر افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد

۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۲:۴۰:۱۸
کد خبر: ۹۵۸۱۵۲
۱۴۶ پروژه در ایام مبارک فجر افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد
نشست خبری حسین توکلی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری با اصحاب رسانه در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حسین توکلی با اشاره به اینکه در سال نامگذاری مقام معظم رهبری با سال رونق تولید در شرایط تحریم بدی قرار داریم گفت: در ایام مبارک دهه فجر ۱۴۶ پروژه در زمینه های مختلف کشاورزی، کارآفرینی، آموزشی، درمانی و ورزشی ، آب و برق مورد بهره برداری و کلنگ زنی خواهد شد.

او در خصوص مدیریت شهری و روستایی گفت: در دولت تدبیر و امید اعتبارات خوبی به روستاها تخصیص داده شد و شاهد رشد و رونق روستاها در سطح شهرستان ری بودیم.

حسین توکلی گام دوم انقلاب را مصادف با اولین دوره از برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی دانست و گفت: اصحاب رسانه در دهه مبارک فجر و انتخابات نقش موثری دارند و در شرایط بد اقتصادی اقدامات صورت گرفته شده را انعکاس دهیم تا اعتماد مردم به نظام و مسئولین روز به روز بیشتر شود.

او با تاکید بر اینکه آگاه سازی مردم در بحث انتخابات بسیار مهم است گفت: انشالله با تدابیر صورت گرفته شده و نقش رسانه ها بتوانیم مشارکت در انتخابات را بالا ببریم.

حسین توکلی فرماندار ویژه شهرستان ری در نشست خبری در خصوص تجمع الایندگی زیست محیطی در حاشیه روستا گفت: متاسفانه به دلیل وجود آراد کوه بازیافت در حاشیه روستاها زیاد شده است و بخاطر قرارگیری ارادکوه اراضی پیرامونی به مراکز پسماند تبدیل شده است.

او یکی از مشکلات دیگر را تغییر کاربری زمین های کشاورزی و فروش آن توسط اهالی دانست و گفت: به دنبال آن هستیم با ایجاد یک شهرک به کمک شهرداری تهران طرح پسماند جامع را در دستور کار قرار بدیم که در این زمینه مطالعات لازم انجام شده است.

فرماندار ویژه شهرستان ری در خصوص مطالبه مردم باقرشهر در خصوص تقاطع غیرهمسطح سه راهی باقرشهر گفت: در سال گذشته تقاطع غیرهمسطح جنوب به غرب افتتاح رسید و طی نشست با مسئولین شهرداری تهران قرار شد طی ۱۰ روز آینده تعیین تکلیف شود و اگر طی این روزهای آتی این موضوع مشخص نشود موضوع را بایستی از طریق شورای ترافیک تهران اعلام کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز