معاون عمرانی استاندار تهران خبر داد:

بهره برداری از ۴۰ پروژه عمرانی در شهرستان پردیس/تحویل حدود ۴۵ هزار واحد مسکن مهر

۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۲۰:۱۸:۰۱
کد خبر: ۹۶۰۱۳۱
بهره برداری از ۴۰ پروژه عمرانی در شهرستان پردیس/تحویل حدود ۴۵ هزار واحد مسکن مهر
با حضور معاون عمرانی استاندار تهران ۴۰ پروژه عمرانی در شهرستان پردیس به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران؛ محمد تقی زاده معاون عمرانی استاندار تهران امروز پس از افتتاح تعدادی از پروژه های شهرستان پردیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت دهه فجر ۹۰۹ پروژه با اعتباری بیش از ۵ میلیارد تومان در شهرستان های  استان تهران به بهره برداری می رسد که دارای ردیف اعتبار ملی استانی و شهری بوده  و بخشی از آنها از منابع خود بخشی پروژه ها اجرا می شوند.

وی افزود:  در شهرستان پردیس بیش از ۴۰ پروژه مورد بهرده داری قرار گرفته که با اعتباری به میزان ۱۷۰۰ تومان تا پایان دهه مبارکه فجر افتتاح خواهد شد و اکثر این پروژه ها جهت رفاه بیشتر شهروندان در فازهای جدید پردیس قرار دارد.

وی یادآور شد: مسکن مهر پردیس حدود ۴۵ هزار واحد آماده تحویل دارد و  ۲۲ واحد مسکونی بدلیل معارضینی که داشته عملیات تحویل آن هنوز محقق نشده است.

لازم به ذکر است بعد ظهر امروز با حضور معاون عمرانی استاندار تهران، فرماندار شهرستان پردیس و معاون عمرانی وی  به مناسبت دهه مبارک فجر ۴ پروژه عمرانی، ورزشی و فرهنگی با اعتبار ۲۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان  در شهر پردیس افتتاح شد که دو پروژه عمرانی در فاز ۸ و دو پروژه عمرانی در فازهای ۱ و ۳ مسکن مهر و  افتتاح کمربند ۴۵ متری شرق و مسجد امام رضا (ع) در فاز ۸ از جمله این طرح ها بودند.

همچنین پروژه زیر سازی آسفالت و بدنه سبز واقع در فاز ۱ پردیس خیابان نوشین با اعتبار ۳۷۵۰۰ میلیون ریال با حضور مسولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

به گزارش برنا، افتتاح بازارچه تره بار بهارستان واقع در فاز ۳ با اعتبار ۸۰۰۰ میلیون ریال بخش دیگری از طرح های شهرستان پردیس در چهارمین روز از دهه مبارک فجر بود که افتتاح شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز