فرماندار ملارد:

مدیران ملارد حق جانبداری از کاندیدای خاصی را در انتخابات ندارند

۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۰۹:۳۶:۱۷
کد خبر: ۹۶۲۰۱۴
مدیران ملارد حق جانبداری از کاندیدای خاصی را در انتخابات ندارند
سجاد برنجی فرماندار ملارد در جلسه شواری اداری گفت : انتخابات مجلس شورای اسلامی باید در کمال آرامش و بدون حواشی برگزار شود و هیچ یک از مدیران و رؤسای دستگاه‌های اجرایی حق تبلیغ و جانبداری از کاندیدای خاصی را ندارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سجاد برنجی در جلسه شورای اداری که با حضور شکرالله حسن بیگی، معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران در فرهنگسرای بعثت صفادشت برگزار شده بود اظهار داشت: تسهیل حضور مردم در انتخابات از جمله وظایف مسئولان است و دستگاه‌هایی مانند آموزش و پرورش و شورای اسلامی که با مخاطبان عموم مردم در ارتباط هستند باید اهتمام و تشویق مردم برای حضور در انتخابات را داشته باشند.

فرماندار شهرستان ملارد گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی باید در کمال آرامش و بدون حواشی برگزار شود و هیچ یک از مدیران و رؤسای دستگاه‌های اجرایی حق تبلیغ و جانبداری از کاندیدای خاصی را ندارند.

برنجی ادامه داد: دوم اسفند انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان دوره خبرگان را پیش رو داریم که شهرستان ملارد در ۱۷۴ شعبه انتخابات برگزار خواهد شد و نسبت به سال قبل ۱۶ شعبه افزایش پیدا کرده تا حضور مردم را تسهیل بخشد و هیچ رییس اداره و مجموعه‌های دولتی و اجرایی حق جانب داری از هیچ کاندیدا را ندارند تا شاهد انتخابات سالم باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز