استاندار تهران :

طرح حمل و نقل ریلی غرب استان تهران ابتدای سال ۹۹ عملیاتی می‌شود

۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۰:۳۹:۵۴
کد خبر: ۹۶۵۰۲۱
طرح حمل و نقل ریلی غرب استان تهران ابتدای سال ۹۹ عملیاتی می‌شود
استاندار تهران با اشاره به پیگیری جهت افتتاح اولین شهرک صنعتی در شهریار از عملیاتی شدن طرح حمل و نقل ریلی غرب استان تهران در ابتدای سال ۹۹ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ انوشیروان محسنی بندپی در مراسم افتتاح مدرسه جلال آل احمد در شهرستان شهریار با اشاره به افتتاح و در دست ساخت 22 مدرسه در شهریار اظهار داشت: بیمارستان‌شهریار طی ۱۰ سال گذشته تنها ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و این در حالی است که در سال جاری به پیشرفت فیزیکی این بیمارستان ۳۰ درصد دیگر اضافه شده ضمن اینکه تصفیه خانه ششم استان تهران با ظرفیت ۲ و نیم مترمکعب در ثانیه خرداد ماه سال آینده برای تامین آب دو و نیم میلیون نفر جمعیت غرب استان تهران افتتاح می‌شود.

وی تاکید کرد: نگاه ویژه به شهریار داریم چرا که به لحاظ شاخص‌های جمعیتی، جغرافیایی، رفاهی شرایط خاصی دارد از اینرو موضوع اشتغال و رونق تولید در این شهرستان باید اولویت قرار بگیرد و درصدد هستیم با افتتاح اولین شهرک صنعتی به تولید این شهرستان رونق بخشیم.

استاندار تهران در مورد توقف برخی پروژه‌ها در این شهرستان افزود: پروژه‌هایی که متوقف شده‌اند اگر مشکل سرمایه در گردش داشته باشند از طریق بند الف تبصره ۱۸ پیگیری می‌کنیم و اگر محدودیت‌های دیگر به لحاظ مالیاتی، تامین اجتماعی و غیره وجود داشته باشد در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مشکلات به صورت ویژه پیگیری و رفع می‌شود.

محسنی بندپی در پایان در مورد طرح حمل و نقل ریلی به شهریار و شهرستان‌های غرب استان تهران خاطرنشان کرد: مطالعات طرح حمل و نقل ریلی به شهرستان‌های غرب استان تهران انجام شده و قرار است شهرداران نسبت به آزاد سازی مسیر اقدام کنند و راه‌آهن نیز ریل‌گذاری را انجام دهد تا در ابتدای سال ۹۹ شاهد عملیاتی و اجرایی شدن این طرح باشیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز