بخشدار کهریزک :

امروز سلامت مردم در اولویت کار همه مسئولان است

۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۵:۲۷:۴۲
کد خبر: ۹۷۱۲۷۷
امروز سلامت مردم در اولویت کار همه مسئولان است
بخشدار کهریزک گفت : امروز سلامت مردم در اولویت کار همه مسئولان است .

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ مهدی مجیدی بخشدار کهریزک با اشاره به اهم فعالیت های صورت گرفته در بخش کهریزک درخصوص مبارزه و پیشگیری از بیماری کرونا، ضمن تقدیر از مدیران شهری و روستایی بخش کهریزک گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته با شهرداران، شوراهای اسلامی شهرها و روستاها و دهیاران،‌ تمام ادارات بخش ضدعفونی شده اند و دوره های آموزشی برای مبارزه و پیشگیری برای روسای ادارات برگزار شده است و دوره های تکرار این آموزشها نیز در حال برگزاری است .

بنا به تدابیر اندیشیده شده کلیه فعالیت های عمومی مانند ورزش و تفریحات عمومی در اماکن های شهرداریها و دهیاریهای بخش تا زمان مورد نیاز تعطیل شده است . الحمدالله هنوز موردی از بیماری در بخش کهریزک گزارش نشده است و با همکاری اداره بهداشت و درمان وضعیت عمومی شهرها و روستاها مرتب در حال رصد است .

مجیدی در ادامه با اشاره به نحوه شیوع این بیماری گفت : با توجه به آموزشهای ارائه شده می دانیم که رعایت بهداشت فردی و بعد از آنها بهداشت عمومی تا حد بسیار بالایی از شیوع این بیماری ها پیشگیری می کند .

بنابراین من از مردم خوب بخش کهریزک خواهش می کنم توصیه های بهداشتی را جدی بگیرند و در مبارزه با این بیماری یاریگر مسئولین باشند .

اولویت همه مسئولین در این روزها سلامتی مردم است و این امر وقتی محقق می شود که مردم نیز با مسئولین همراه باشند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز