هشدار فرماندار پاکدشت در خصوص طرح فاصله گذاری اجتماعی

۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۱:۲۵:۳۵
کد خبر: ۹۸۳۰۱۴
هشدار فرماندار پاکدشت در خصوص طرح فاصله گذاری اجتماعی
فرماندار پاکدشت با بیان اینکه ما در مورد ایمنی مردم شهرستان ، با کسی تعارف نداریم گفت :هرکس بخواهد در روند طرح فاصله گذاری اجتماعی اختلال ایجاد کند؛ باید هزینه و تاوان آن را بدهد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ هادی تمهیدی فرماندار شهرستان پاکدشت در حاشیه جلسه ستاد مقابله با شیوع کرونا گفت : خودروهایی که در روز طبیعت( سیزده بدر) با نقض طرح ملی فاصله گذاری اجتماعی ؛ در کنار مزارع روستایی ،تفریحی و امثال آن و همچنین پارک های شهری توقف داشته باشند؛ پانصدهزار تومان جریمه و ملزم به ترک محل می شوند و چنان چه تمرد کنند یک ماه خودروهای متخلف توقیف می شوند.

فرماندار پاکدشت با بیان مطلب فوق افزود: اکثریت قاطع مردم فهیم شهرستان پاکدشت شرایط را به خوبی درک می کنند؛ اما افراد کمی هم مثل سایر جاها هستند که خودسر و بی توجهند، ما به این افراد هشدار می دهیم که امنیت جانی و سلامت مردم را به شوخی و بازی نگیرند؛ چون ما در مورد ایمنی مردم شریف، با کسی تعارف نداریم . لذا هرکس بخواهد در روند طرح فاصله گذاری اجتماعی اختلال ایجاد کند؛ باید هزینه و تاوان آن را بدهد.

هادی تمهیدی در مورد عدم همراهی معدودی از واحدهای صنفی گفت: با شماری از این واحدها برخورد و پلمپ شده و حتی چند واحد که صاحبانشان اقدام به تمرد از قانون  کرده اند ، تحت تعقیب قضایی قرار گرفته اند .

وی اضافه کرد: فردا جلسه ای در فرمانداری برگزار می شود و روسای اتحادیه های صنفی هم در آن حضور خواهند داشت تا ظرفیت آن ها بیش از پیش در کنار سایر دستگاه ها به میدان و کمک بیاید.

فرماندار گفت: از طرق مختلف گفته ایم و امروز هم تاکید می کنیم  می کنیم واحدهای صنفی که در شرایط فعلی و براساس طرح فاصله گذاری اجتماعی می بایست تعطیل باشند ، باید از ضوابط پیروی کنند و گرنه مراجع ذیصلاح موظف به اعمال قانون در مورد واحد کسبی یا صنفی آن ها هستند.

تمهیدی با تشریح اقدامات صورت گرفته ، محدودیت های ایجاد شده  را ‌ثمر بخش دانست و گفت: با اعمال محدویت ها ، روند صعودی ابتلا به ویروس کرونا در شهرستان پاکدشت متوقف شده و حتی سیر نزولی پیدا کرده است.

این مقام ارشد اجرایی پاکدشت ، در مورد وضعیت درمان کرونایی دو بیمارستان پاکدشت گفت: روزهای اول با مشکلاتی مواجه بودند اما امروز شرایط ، خیلی بهتر شده است.

وی در مورد پیش بینی برای شرایط خاص و ویژه گفت: به یاری خدا از این وضعیت عبور خواهیم کرد . با این حال ما محض احتیاط ، با همکاری دادستان محترم و مشارکت برخی نهادها مشغول تجهیز سالن کارگران هستیم تا نقاحتگاهی با ظرفیت ۱۲۰ تخت ایجاد شود تا در زمان اضطرار با مشکل مواجه نشویم که تا سه شنبه همین هفته تکمیل می شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز