فرماندار فیروزکوه از احداث جایگاه سوخت سیار در شهرستان خبر داد

۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۱:۴۸:۳۹
کد خبر: ۹۸۳۰۲۲
فرماندار فیروزکوه از احداث جایگاه سوخت سیار در شهرستان خبر داد
فرماندار فیروزکوه گفت: در جهت رفع مشکل سوخت گیری شهروندان احداث جایگاه سوخت سیار در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ جلسه هماهنگی استقرار جایگاه سوخت سیار به ریاست فرماندار و با حضور معاون عمرانی فرماندار ،شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر فیروزکوه و رئیس پخش فرآورده های نفتی شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

مهدی یوسفی جمارانی در خصوص برگزاری این جلسه گفت:  پمپ بنزین‌ یکی از مکان‌های حضور کرونا ویروس  می باشند، چرا که افراد زیادی در روز به آن مراجعه کرده و به نازل، پول و... دست می‌زنند که همه این‌ها می‌تواند محل تجمع ویروس کرونا باشد.

فرماندار شهرستان فیروزکوه تصریح کرد:  با توجه به اینکه در روزهای اخیر  عدم رعایت اصول بهداشتی توسط عوامل پمپ بنزین شهر فیروزکوه  منجر به تعطیلی این پمپ بنزین شد،مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرده است.

وی افزود: به منظور رفاه حال شهروندان و رفع مشکل سوخت گیری در داخل شهر با تصمیم شورای تامین شهرستان مصوبه ای مبنی بر ایجاد جایگاه سوخت سیار به تصویب رسید.

وی افزود: بر همین اساس جلسه ای با حضور شهردار و رییس شورای اسلامی شهر و رییس شرکت فرآورده‌های نفتی شهرستان تشکیل و  احداث جایگاه سیار سوخت در پارک جنب شهرداری فیروزکوه به منظور رفع مشکلات سوختگیری شهروندان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد:  در این همین راستا مقرر شد شرکت نفت در اسرع وقت نسبت به هماهنگی جهت تحویل جایگاه سوخت دو نازله به سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری اقدام کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز