رفتار شهروندان ری در روز طبیعت ستودنی است

۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۷:۳۷:۴۵
کد خبر: ۹۸۳۳۸۹
رفتار شهروندان ری در روز طبیعت ستودنی است
حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: تمامی تصمیمات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا در راستای حفظ سلامتی مردم است و قطعا نابودی ویروس کرونا با همراهی مردم میسر می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران گفت : ری با پیشینه تاریخی و مذهبی ۸ هزار ساله همواره از مردمی با بصیرت و همیشه در صحنه بهره مند است و امروز شهروندان ری با توجه به طرح فاصله گذاری اجتماعی بمنظور کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا با ماندن در منازل و عدم حضور در بوستان ها و تفرجگاه های شهرستان ری نشان دادند که اهمیت به سلامتی خود، خانواده و شهروندان موضوعی بسیار مهم است که شایسته تقدیر است و امید است تا شکست ویروس کرونا همراهی مردم ادامه داشته باشد.

وی افزود: در روز طبیعت با هماهنگی صورت گرفته از ابتدای بامداد پلیس راهور و عوامل شهرداری ها و دهیاری ها بمنظور جلوگیری از توقف خودروها در بوستان ها و تفرجگاه های شهرستان ری مستقر شدند و خوشبختانه با همراهی مردم فهیم قبله تهران با مورد خاصی مواجه نشدند.

فرماندار ویژه شهرستان ری در پایان از مدیران، کارکنان و کارگران مدیریت شهری و روستایی، نیروهای انتظامی و امدادی که در روز طبیعت در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی فعالیت داشتند نیز قدردانی کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز