پیام استاندار تهران به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان؛

جوانان پیشگام جهش تولید می شوند

۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۲:۳۶:۴۲
کد خبر: ۹۸۴۶۰۰
جوانان پیشگام جهش تولید می شوند
استاندار تهران در پیامی به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان بر پیشگامی جوانان جهت تحقق جهش تولید تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ انوشیروان محسنی بندپی با اشاره به نقش جوانان در گام دوم انقلاب در قالب پیامی به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان بر پیشگامی جوانان جهت تحقق جهش تولید تاکید کرد.

 

متن پیام استاندار تهران به شرح زیر است:

شجاعت و دلاوری حضرت علی اکبر و رزم آوری و بصیرت دینی و سیاسی او، در سفر کربلا به ویژه در روز عاشورا تجلی کرد، چرا که ایشان اولین شهید عاشورا از بنی هاشم بود. از ویژگی‌های مهم حضرت علی اکبر (ع) شباهت ایشان به پیامبر بود به گونه‌ای که هرکس که پیش از آن با رسول اکرم(ص) دیدار داشت، وقتی ایشان را می‌نگریستند، شبیه‌ترین فرد به پیامبر اکرم(ص) را نظاره می‌کرد. در واقع علی اکبر(ع) خَلقا و خُلقا یادآور پیامبر خاتم بود تا جوانان راه و مسیر حقیقی را دریابند.

همچنانکه جوانان دیروز در عرصه های مختلف همچون دفاع مقدس، سازندگی و آبادانی در جهت اعتلای انقلاب اسلامی تلاش و ایثار کردند، جوانان امروز این سرزمین نیز با خلاقیت و نوآوری و اتکا به ظرفیت های داخلی پیشرفت و موفقیت کشور را وجه همت خود قرار داده اند و اکنون در زمینه مقابله با کرونا، جوانان چه در قالب کادر رمانی و پزشکی و یا گروه های جهادی و تولیدی با تولید و توزیع اقلام بهداشتی و پیش قدمی در ضدعفونی کردن معابر و اماکن عمومی نشان می دهند که غیرت و همیت جوانان این سرزمین آوازه جهانی دارد.

امید است با شکست کرونا، جوانان با پشتکار خود پیشگام جهش تولید شوند تا شاهد اعتلای ایران اسلامی در عرصه های ملی و بین المللی در گام دوم انقلاب و دوران پساکرونا باشیم و به لطف خدا، ‌تلاش مردم و مسئولان با تکیه بر رهبری و تدبیر دولت، بیش از گذشته بسترها و زمینه های مشارکت ‌جوانان و حضور آنها در عرصه های مختلف فراهم شود.

اینجانب ضمن پاسداشت زحمات بی دریغ جوانان این مرز و بوم، میلاد حضرت علی اکبر(ع) جوان تاریخ ساز عاشورا و روز جوان را به تمامی جوانان کشور و هم استانی های عزیز تبریک و تهنیت می گویم و موفقیت، سربلندی و بهروزی جوانان و نوجوانان را در مسیر رشد و اعتلای روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی از خداوند متعال مسألت دارم.

 

انوشیروان محسنی بندپی

استاندار تهران

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز