تفاهم همکاری بین دو باشگاه شهریار ساری و باشگاه رئال مونستر آلمان

۱۳۹۹/۰۲/۱۱ - ۱۹:۵۸:۲۱
کد خبر: ۹۹۵۸۰۷
تفاهم همکاری بین دو باشگاه شهریار ساری و باشگاه رئال مونستر آلمان
تفاهم همکاری بین دو باشگاه شهریار ساری و باشگاه رئال مونستر آلمان کلید خورد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا ؛ با تلاش های صورت گرفته بین سید احمد صالحی رئیس هیات مدیره و سید ابوالقاسم صالحی مدیرعامل باشگاه شهریار ساری با دکتر گابریل محققی مالک و مدیرعامل ایرانی باشگاه رئال مونستر آلمان، مدیران این دو باشگاه به توافقات خوبی در مسائل مختلف دست یافتند.

مهمترین توافق حاصل شده بین مدیران دو باشگاه با توجه به حضور تیم فوتبال ساحلی رئال مونستر آلمان در بوندس لیگا ساحلی، و همچنین حضور در تورنمنت های مختلف فوتبال ساحلی در سطح اروپا و افریقا، ترانسفر بازیکنان شهریار ساری براساس نیاز تیم رئال مونستر آلمان می باشد.

باشگاه رئال مونستر آلمان براساس تصمیم کادر فنی خود بازیکنان مورد نیاز را با موافقت شهریار ساری جهت حضور در تورنمنت های مختلف بین المللی به خدمت خواهد گرفت و تمامی شرایط حضور آنان را در مسابقات فراهم خواهد کرد.

البته این همکاری شامل بخش های دیگری نیاز می باشد که میتواند منافع هر دو تیم را تامین کند .

باشگاه رئال مونستر آلمان در ماه گذشته آکادمی خود در کشور سنگال را افتتاح نمود، که در سایت سازمان جهانی نیز بازتاب داشته و در تهران نیز آکادمی خود را استارت زده و در حال ساخت ورزشگاه اختصاصی می باشد تا علاوه بر بزرگسالان در رده های سنی نیز حضور در تورنمنت های بین المللی را تجربه نماید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز