فرماندار شهرستان ری:

همسو بودن اقدامات در حوزه پدافند غیرعامل شهرستان ری با شرایط سال ۹۹ ضروری است

۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۸:۴۴:۴۱
کد خبر: ۹۹۶۵۶۳
همسو بودن اقدامات در حوزه پدافند غیرعامل شهرستان ری با شرایط سال ۹۹ ضروری است
جلسه شورای پدافند غیرعامل شهرستان ری با حضور حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، معاونین فرماندار، بخشداران، شهرداران و سایر مسئولین شهرستان ری در محل فرمانداری ری برگزار و کارگروه های بهداشتی، انرژی، آب، کشاورزی و امنیت غذایی گزارش عملکرد خود را ارائه کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در جلسه شورای پدافند غیرعامل اظهار داشت: سال 98 با حوادثی همچون سیل، زلزله، شیوع بیماری کرونا و ... همراه بود و اقدامات خوبی در حوزه پدافند غیرعامل بمنظور مقابله با این حوادث صورت گرفت که این نشان از اهمیت پدافند غیرعامل در مقابله با حوادث و بلایای طبیعی دارد.

شهرستان ری بدلیل موقعیت جغرافیایی و استقرار فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)، زندان ها و ندامتگاه ها، پالایشگاه تهران و سایر نقاط حساس از اهمیت ویژه ای برخوردار است که بایستی بر اساس مناطق حیاتی و حساس شهرستان ری و جلوگیری از تهدیدها، برنامه ریزی جامع صورت گیرد.

شهرداری ها، دهیاری ها و دستگاه های خدمات رسان شهرستان ری می بایست برای ارتقای عملکرد پدافند غیرعامل برنامه ریزی کنند و در این راستا همسو بودن اقدامات در حوزه پدافند غیرعامل شهرستان با شرایط سال 99 ضروری است.

با اجرای رزمایش های پدافند غیرعامل میتوان میزان آمادگی در برابر تهدیدها و حوادث را افزایش داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز