به دعوت کمیته داوران آسیا و اقیانوسیه؛

آقاجانی در تورنمنت چهارجانبه ژاپن قضاوت می‌کند

۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۱:۰۴:۴۹
کد خبر: ۸۹۰۲۱۶
آقاجانی در تورنمنت چهارجانبه ژاپن قضاوت می‌کند
داور بین المللی بسکتبال با ویلچر کشورمان از حضورش در رقابت های چهارجانبه میتسوبیشی خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهدی آقاجانی داور بسکتبال با ویلچر کشورمان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین بیان کرد: با توجه به دعوت مت ولز، دبیر کمیته جهانی داوران و رئیس کمیته داوران آسیا و اقیانوسیه AOZ، برای قضاوت در تورنمنت چهار جانبه میتسوبیشی همراه تیم ملی در ژاپن حضور دارم.

وی ادامه داد: جلسه فنی این رقابت ها یک روز پیش از شروع رسمی مسابقات برگزار می شود که همزمان در جلسه فنی داوران برنامه قضاوت ها نیز مشخص خواهد شد.

آقاجانی افزود: در این مسابقات از هر کشور یک نماینده داوری برای قضاوت حضور دارد که بر اساس قوانین داوری، هر داور بازی های سایر کشورهای حاضر در تورنمنت را سوت می زند.

وی عنوان کرد: در حاشیه این رقابت ها کلینیکی برای داوران برگزار می شود که البته با توجه به اینکه من به دلیل شرکت در دوره بین المللی داوری امارات برای سال ۲۰۱۹ نیازی به گذراندن آزمون این کلینیک ندارم اما صرفا در این دوره حضور خواهم داشت.

داور بسکتبال با ویلچر کشورمان اظهار داشت: حضور مت ولز در تورنمنت ژاپن فرصتی است تا عملکرد داوران برای انتخاب در رویدادهای آینده مورد ارزیابی قرار گیرد.

آقاجانی در پایان گفت: حضور داوران هر کشور در رقابت های پارالمپیک توکیو منوط به کسب سهمیه تیم ملی بسکتبال با ویلچر آن کشور خواهد بود. البته اگرداوری در قضاوت عملکرد خوبی داشته باشد احتمال دعوت از سوی فدراسیون جهانی نیز وجود دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز