طرح ایمن سازی روستاهای بوشهر در برابر سیلاب اجرا شد

۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۳:۱۴:۱۹
کد خبر: ۱۰۱۳۱۰۰
طرح ایمن سازی روستاهای بوشهر در برابر سیلاب اجرا شد
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: اجرای طرح ایمن سازی روستاهای این استان در مقابل سیلاب با ۱۰ میلیارد ریال اعتبار آغاز شد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ حمید حیدری بریدی روز سه‎شنبه در جمع خبرنگاران افزود: این طرح که اکنون در هفت روستای استان اجرایی شده شامل احداث سیل‌بند، دیوار حفاظتی و پل سازی است که بیش از ۵۰ درصد پیشرفت دارد و در هفته دولت امسال افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: طرح آسفالت روستاهای بزباز و کلات در شهرستان کنگان نیز با اجرای آسفالت رایگان به مساحت چهار هزار متر مربع افتتاح شده‌است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر اظهارداشت: همچنین اجرای مسیر ورودی روستای لاورده به طول ۲ کیلومتر از محل اعتبارات بنیاد برکت و بنیاد مسکن با ۱۶ میلیارد ریال اجرا شده و اکنون ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

حیدری بریدی با اشاره به افتتاح مسیر بلوار روستای پرک کنگان گفت: مرحله نخست این طرح با اعتبار ۶ میلیارد ریال افتتاح شد و فاز دوم آن بزودی از محل اعتبارات نفت و قیر رایگان اجرا می‌شود.

وی عنوان کرد: تقویت زیرساخت‌های گردشگری در روستاها برای جذب توریست و توسعه صنعت گردشگری مورد توجه قرار دارد و برای تحقق این مهم ۷۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی تخصیص یافته است که اعتبارات ملی نیز به آن افزوده خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۹۵ درصد روستاهای استان بوشهر دارای طرح هادی است گفت: اکنون ۴۰۶ روستای بالای ۲۰ خانوار استان بوشهر مشمول اجرای طرح‌های هادی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز