مدیرکل پست کردستان:

مردم وضعیت مدارک مفقود شده را الکترونیکی پیگیری کنند

۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۲:۰۰:۳۷
کد خبر: ۱۰۱۷۵۴۳
مردم وضعیت مدارک مفقود شده را الکترونیکی پیگیری کنند
مدیرکل پست کردستان گفت:مردم وضعیت مدارک مفقود شده رابه صورت الکترونیکی پیگیری و جستجو کنند.

به گزارش  گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ شهاب وحیدیان مدیرکل پست کردستان گفت: کسانی که مدارک هویتی یا اسناد مالکیت خود را گم کرده‌اند از طریق سایت postyafteh.post.ir به صورت الکترونیکی وضعیت آن را پیگیری و جستجو کنند.

او افزود: صاحبان مدارک مفقودی باید در قسمت «جستجوی پیدا شده‌ها» مشخصات خود را وارد کرده و در صورت مشاهده برای دریافت به باجه‌های پستی مراجعه کنند.

وحیدیان با بیان اینکه مدارک مربوط به خودرو نیز در قسمتی جداگانه قابل جستجو است، افزود: شناسنامه، گواهینامه، گذرنامه، کارت ملی، اسناد مالکیت، عقدنامه، دفترچه بیمه، کارت دانشجویی، کارت بیمه وسیله نقلیه و انواع چک از جمله مواردی است که می‌توان آن را در سایت جستجو و وضعیت شان را مشاهده کرد.

مدیرکل پست کردستان یادآور شد: مردم می‌توانند در صورت یافتن مدارک هویتی یا اسناد مالکیت، آن را به صندوق‌های پستی بیندازند تا در اسرع وقت در سامانه این شرکت ثبت شود و سپس تحویل مالکان گردد.

وحیدیان با بیان اینکه صندوق‌های پستی در محل‌هایی امن و مقابل دوربین مدار بسته تعبیه شده است، اضافه کرد: محتویات این صندوق‌ها به صورت روزانه جمع‌آوری و به محل امانات انتقال داده می‌شود.

در حال حاضر ۳۴۵ صندوق پستی در کردستان وجود دارد که ۱۴۹ صندوق پستی شهری و ۱۹۶ صندوق نیز روستایی است. ۱۹۱ دفتر پست روستایی و ۱۹۰ دفتر پست شهری در کردستان به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز