بازدید مسؤولان قضایی از بندر بوشهر/ تسریع در روند ترخیص کالاهای رسوبی

۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۱:۲۳:۱۳
کد خبر: ۱۰۸۶۱۱۱
بازدید مسؤولان قضایی از بندر بوشهر/ تسریع در روند ترخیص کالاهای رسوبی
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بیان کرد: با توجه به رسوب کالا در بنادر انتظار داریم پس از بازدید مسؤولان قضایی روند امور گمرکی و ترخیص این کالاها بخصوص کالاهای اساسی که نقش ویژه‌ای در مدیریت بازار نیز ایفا می‌کنند تسریع شود.

به گزارش برنا؛ سیاوش ارجمند زاده صبح امروز درجمع خبرنگاران از بازدید همزمان  رئیس کل دادگستری استان، دادستان استان بوشهر، مدیرکل سازمان بازرسی و سرپرست سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان از کالاهای رسوبی در محوطه‌های بندری خبر داد و اظهار داشت: به منظور تعیین تکلیف و تسهیل فرایند ترخیص و خروج کالاهای رسوبی بویژه کالاهای اساسی در بندر بوشهر صبح امروز هیاتی از مسئولان قضایی و نظارتی بازدید کردند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بیان کرد: با توجه به رسوب کالا در بنادر  انتظار داریم پس از این بازدید روند امور گمرکی و ترخیص این کالاها بخصوص کالاهای اساسی که نقش ویژه‌ای در مدیریت بازار نیز ایفا می‌کنند تسریع شود.

او اضافه کرد: این اداره کل آماده  انجام هرچه بهتر و بیشتر این موضوع پس از تصمیمات مقامات استانی خواهد بود و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

ارجمند زاده اظهار کرد: در این بازدید ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر نیز حضور داشتند تا با تعاملی که میان بندر و گمرک وجود دارد هرچه سریعتر این مهم محقق شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز