نظارت ۸ اکیپ مشترک بر محدودیت‌های جدید کرونایی اصناف در کرمانشاه

۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۲:۲۲:۳۸
کد خبر: ۱۰۸۶۱۳۴
نظارت ۸ اکیپ مشترک بر محدودیت‌های جدید کرونایی اصناف در کرمانشاه
رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه گفت: هشت گشت‌های مشترک در هشت منطقه شهر کرمانشاه بر اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی اصناف نظارت دارند.

به گزارش برنا؛ رامین پهلوانی، رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه، در خصوص اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در خصوص اصناف، گفت: طبق مصوبه ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا مشاغل گروه ۲ ، سه و چهار در شهر کرمانشاه از ساعت ۶ عصر به مدت یک‌ماه (از 20 آبان‌ماه تا 20 آذرماه) باید تعطیل کنند.

او گفت: اطلاع‌رسانی‌های لازم در این راستا صورت گرفته و شب گذشته هم گشت‌های مشترک که بازرسی از سطح شهر داشتند به صنف‌های که اظهار بی‌اطلاعی می‌کردند، اطلاع‌رسانی کردند.

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه ادامه داد: هشت اکیپ شامل بازرسانی از اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی، بهداشت، اجرائیات شهرداری، صمت(صنعت، معدن و تجارت)، فرمانداری به همراهی یگان‌های امدادی و پلیس اماکن توسط هشت خودرو ون که شهرداری در اختیار آن‌ها قرار داده نظارت از هشت منطقه شهر کرمانشاه را برعهده دارند.

او گفت: انتظار داریم کسبه با توجه به حمایت‌های که استاندار قول داده مطیع این مصوبه ستاد استانی کرونا باشند، احترام به قانون احترام به خود کسبه است، مردم هم در کنار اصناف رعایت کنند.

پهلوانی تصریح کرد: این گشت‌های مشترک در هشت منطقه شهرداری کرمانشاه مسئولیت تذکر لسانی و برخورد با کسانی که از اجرای قانون امتناع می‌کنند را بر عهده دارند، حتما در گشت‌های مشترک برخورد می‌شود انتظار همکاری را از اصناف داریم.

منبع: فارس

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز