ملک‌های خریداری شده شهرداری بوشهر تعیین تکلیف شود

۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۱:۳۰:۵۳
کد خبر: ۱۱۰۳۴۴۷
ملک‌های خریداری شده شهرداری بوشهر تعیین تکلیف شود
رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: شهرداری، ملک‌‌های خریداری شده برای بازگشایی معابر شهری را تعیین تکلیف کند.

به گزارش برنا؛ داریش پوربهی، رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: بازگشایی معابر اصلی و فرعی در شهر با هدف روان سازی عبور و مرور شهروندان و کاهش ترافیک یکی از برنامه‌های  اصلی شورا و شهرداری بوشهر است.

او بیان کرد: در این زمینه تملک هشت پلاک که در مسیر گذر قرار دارند در دستور کار است و با تملک این پلاک‌ها هشت معبر شهر بوشهر بازگشایی می‌شود.

پوربهی ادامه داد: همچنین از شهرداری درخواست شده وضعیت شماری از ملک‎هایی که برای بازگشایی معابر خریداری اما افرادی در ِآن ساکن هستند نیز تعیین تکلیف شود.

او گفت: این بازگشایی‌ها علاوه بر روان سازی عبور و مرور، منجر به ساماندهی هر چه بهتر وضعیت سیما و منظر شهری می‌شود و باید از این فرصت برای رضایت‌مندی شهروندان استفاده کرد.

پوربهی ادامه داد: بازار بوشهر قلب اقتصاد شهر و نقش مهمی در توسعه آن دارد اما  از لحاظ سیما و منظر وضعیت خوبی ندارد و درخواست می‎شود شهرداری با همکاری اتاق اصناف و کسبه برنامه ریزی مناسبی برای تغییر چهره بازار داشته باشند.

پوربهی اظهار کرد: همچنین ۲ جایگاه  عرضه سوخت در مرکز شهر و خیابان مطهری بعنوان مراکز مهم خدمات رسانی به شهروندان وضعیت مناسبی ندارند و انتظار می‌رود شرکت فرآورده‌های نفتی با همکاری دستگاه‌های مسئول نسبت به ساماندهی این ۲ جایگاه اقدام کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز