افت فشار آب در شهرهای چهارمحال و بختیاری

۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۰:۵۴:۲۷
کد خبر: ۹۷۱۵۴۹
افت فشار آب در شهرهای چهارمحال و بختیاری
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری چهارمحال و بختیاری گفت: خانه‌تکانی شب عید و نگرانی از شیوع ویروس کرونا و افزایش مصرف آب برای موارد بهداشتی، باعث افزایش بی‌رویه مصرف آب و افت فشار در بسیاری از مناطق شهری استان شده است.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ قدرت‌الله بیگلری، افزود: با توجه به اینکه خط تامین آب چشمه کوهرنگ و چاه‌های تامین‌کننده آب مناطق شهری استان تقویت شده است، اما با توجه به حجم بالای مصرف، افت آب در بسیاری از مناطق استان شکل گرفته است.

وی ادامه داد: همه ساله در آستانه خانه‌تکانی شب عید،شهرهای استان با کمبود و افت فشار آب مواجه می‌شدند، اما این چالش امسال بیشتر از سال‌های گذشته رخ داده و این موضوع می‌طلبد تا همشهریان نسبت به رعایت الگوی مصرف و صرفه‌جویی بیش از گذشته اهتمام داشته باشند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری چهارمحال و بختیاری تصریح کرد:در همه مناطق شهری استان به ویژه در شهرکرد، بروجن و لردگان با مشکل تامین آب مواجه هستیم و آب در برخی ساعات با افت شدید مواجه می‌شود.

بیگلری،با اشاره به کاهش افت شدید آب در ساختمان‌های بالای ۳ طبقه، افزود: آب و فاضلاب شهری موطف به تامین آب برای ساختمان‌های تا سه طبقه است و بیشتر از آن را باید نظام مهندسی مخزن آب درنظر گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز