با اعلام علی اصغر هادی زاده؛

اردوهای آمادگی تیم‌های ملی گلبال و فوتبال پنج نفره از بهمن‌ماه آغاز می‌شود

۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۶:۰۶:۵۳
کد خبر: ۶۶۳۶۱۷
اردوهای آمادگی تیم‌های ملی گلبال و فوتبال پنج نفره از بهمن‌ماه آغاز می‌شود
نایب رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان از برگزاری اردوهای آمادگی تیم های ملی گلبال و فوتبال پنج نفره در بهمن ماه خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علی اصغر هادی زاده با اشاره به گروه بندی تیم ملی گلبال در رقابت های جهانی به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: رقابت های جهانی سوئد سطح بالایی دارد و بهترین تیم های جهان رقابت می کنند، اما با شناختی که از حریفانمان داریم در گروه سختی قرار گرفته ایم و برای مقابله با آنها باید آمادگی بیشتری کسب کنیم.

وی افزود: هشت تیم در هر گروه قرار دارد و هر تیمی باید هفت بار در مرحله مقدماتی رقابت کند که کار آسانی نیست و با برنامه ریزی دقیق می توانیم به نتیجه دلخواه دست یابیم. به هیمن منظور اردوهای آمادگی تیم ملی را بعد از مسابقات لیگ باشگاهی آغاز می کنیم.

نایب رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان اظهار داشت: تا آغاز مسابقات جهانی سوئد هفت مرحله اردوی آمادگی در نظر گرفته شده است و برای بالا بردن آمادگی بیشتر،  تیم ملی اواخر فروردین ماه در تورنمنت بین المللی بلژیک شرکت خواهد کرد. مسابقات جهانی سوئد اهمیت زیادی دارد چون سه تیم برتر این رقابت ها سهمیه بازی های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب می کنند.

وی درباره برگزاری اردوهای آمادگی تیم ملی فوتبال پنج نفره گفت: این تیم برای حضور در مسابقات جام جهانی اسپانیا آماده می شود و برای بالا بردن سطح آمادگی این تیم نیز هفت مرحله اردو در نظر گرفته ایم و در مسابقه تدارکاتی بلژیک نیز شرکت خواهیم کرد.

هادی زاده درباره تیم های شنا و دو و میدانی نابینایان و کم بینایان اظهار داشت: تمرینات ملی پوشان این رشته ها به صورت غیر متمرکز در شهرهایشان و تحت نظر مربی درحال برگزاری است. ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه نیز مسابقات انتخابی نهایی تیم ملی دو و میدانی برگزا می شود تا برای کسب رکوردهای تعیین شده تلاش کنند.

نظر شما
پرونده ویژه