نماینده مردم گرمی در گفتگو با برنا مطرح کرد :

عملکرد سلطانی‌فر قابل دفاع است/ نمایندگان به مسایل مهم‌تر بپردازند/ به استیضاح رای نخواهم داد

۱۳۹۸/۰۳/۰۲ - ۰۶:۵۷:۲۹
کد خبر: ۸۴۹۴۰۸
عملکرد سلطانی‌فر قابل دفاع است/ نمایندگان به مسایل مهم‌تر بپردازند/ به استیضاح رای نخواهم داد
در پی ارائه طرح استیضاح وزیر ورزش و جوانان که با امضای برخی از نمایندگان همراه بود این طرح در دستور کار کمیسیون فرهنگی قرار گرفت، این طرح موافقان و مخالفانی دارد در این راستا گفتگویی را با میرحمایت میرزاده ؛ نماینده مردم شهرستان گرمی در مجلس شورای اسلامی داشتیم که در ادامه خواهید خواند.

میر حمایت میرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری برنا درباره طرح استیضاح وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه در موارد مطرح شده در داخل این استیضاح در اختیار باقی نمایندگان قرار نگرفته است عنوان کرد:ن امضا کننده این استیضاح سخنی را در این خصوص با همکاران دیگر در مجلس به اشتراک نگذاشته اند و موارد ذکر در برگه استیضاح وزیر نیز به سمع و نظر اکثر نمایندگان مجلس نرسانده اند.

نماینده مردم گرمی افزود: اینگونه مسائل را می‌توان قبل از مطرح شدن استیضاح در صحن علنی با پرسیدن سوالات توسط نمایندگان از وزیر حل کرد، البته در صورتیکه سوالات به صورت شفاف مطرح شود و سخنان وزیر نیز به صورت درست و صحیح شنیده شود.

وی با اشاره به اینکه عملکرد وزیر ورزش و جوانان قابل قبول و دفاع است بیان کرد: آقای سلطانی فر در حوزه های ورزش و جوانان تمامی سعی و تلاش خود را انجام  داده است و تا به حال نیز نتایج کارهای ایشان در داخل  کشور ملموس است و اگر کوتاهی در برخی از مسائل و موارد وجود دارد باید فرصت لازم را داد و تنگناها را ببینیم و بیشتر در جهت مرتفع کردن مشکلات گام برداریم.

میرزاده در پایان تاکید کرد: بنده با این استیضاح مخالف هستم و در صورت رفتن به صحن علنی نیز به آن رای نخواهم داد،  در حال حاضر کشور در شرایط مناسبی قرار ندارد و مسائل دیگری وجود دارد که  دارای اهمیت فراوان تری هستند بهتراست بیشتر به موضوعاتی پرداخت که مردم و جامعه را بیشتر تحت الشعاع  قرار می دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز