افزایش آمار پرونده های مختومه در کمیسیون های پزشکی قانونی اصفهان

۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۰:۰۶:۴۲
کد خبر: ۲۷۲۷۲۷
افزایش آمار پرونده های مختومه در کمیسیون های پزشکی قانونی اصفهان
مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: استان اصفهان در یازده ماهه نخست سال 1393 تعدادپرونده های به نتیجه رسیده در کمیسیونهای پزشکی قانونی استان 1003 مورد بوده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: استان اصفهان در یازده ماهه نخست سال 1393 تعدادپرونده های به نتیجه رسیده در کمیسیونهای پزشکی قانونی استان 1003 مورد بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 24 و سه دهم درصد افزایش داشته است .

علی سلیمان پور در گفت و گو با خبرنگار حقوقی برنا، با بیان این مطلب افزود: از کل پرونده های به نتیجه رسیده دراین مدت ، 517 مورد مرتبط با رسیدگی به پرونده های پزشکی قانونی ، 263 مورد مرتبط بارسیدگی به پرونده های قصور پزشکی و 223 مورد پرونده های مرتبط باموضوعات روانپزشکی قانونی بوده است.

افزایش آمار متوفیات ناشی ازحوادث کار در یازده ماهه نخست سال جاری در استان اصفهان

وی ادامه داد: در یازده ماهه نخست سالجاری تعداد 149 نفر ( همگی مرد) به دلیل حوادث ناشی ازکار فوت شده و در مراکز پزشکی قانونی استان اصفهان مورد معاینه قرار گرفته اند.

لازم به ذکر است تعداد موارد فوت ناشی ازحوادث کار در یازده ماهه نخست سال 1393 نسبت به مدت مشابه سال قبل 24 و دو دهم درصد رشد داشته است.

در این مدت آمار مصدومین ناشی از حوادث کار با 2745 مورد شامل 136 زن و 2609 مرد نسبت به مدت مشابه سال قبل سه دهم درصد کاهش داشته است .

کاهش آمار معاینات سرپایی پزشکی قانونی استان اصفهان در یازده ماهه نخست سال 1393

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان بیان کرد: در یازده ماهه اول سالجاری تعداد 136 هزار و 196 نفر درحوزه معاینات سرپائی اداره کل پزشکی قانونی استان اصفهان ومراکز تابعه مورد معاینه قرار گرفته اند که از این تعداد 44 هزار و 516 نفر زن و 91 هزار و 680 نفر مرد بوده که این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل یک و شش دهم درصد کاهش را نشان میدهد .

اجساد معاینه شده دراداره کل پزشکی قانونی استان اصفهان و مراکز تابعه دراین مدت 3162 مورد ( 659 زن و 2490 مرد و 13 مورد نامعلوم) بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 4 و دو دهم درصد افزایش داشته است.

بر اساس آمار فوق فعالیت‌های مرتبط با معاینات اجساد تنها دو درصد از شرح فعالیتهای (سرپایی و تشریح ) پزشکی قانونی استان را تشکیل می دهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز