شرکت بالغ بر ۵۱۱۲ دانش آموز در جشنواره نوجوان سالم

۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۰:۰۸:۵۶
کد خبر: ۲۷۲۷۲۹
شرکت بالغ بر ۵۱۱۲ دانش آموز در جشنواره نوجوان سالم
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: بالغ بر 5112 دانش آموز در جشنواره نوجوان سالم شرکت کردند.

به گزارش گروه جوان و جامعه برنا، سالار قاسمی در مراسم اختتامیه جشنواره نوجوان سالم با اعلام این خبر گفت: در سال تحصیلی جاری (94-93) بالغ بر 5112 نفر از دانش آموزان در جشنواره نوجوان سالم شرکت کرده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین افزود: هدف از برگزاری جشنواره نوجوان سالم در زمینه های پیامد مصرف مواد مخدر ، پیشگیری از آسب های اجتماعی و رفتارهای پرخطر و اعتیاد است، با برگزاری این جشنواره سعی می شود تا والدین و دانش آموزان در این زمینه اطلاع لازم را کسب کنند که در نتیجه منجر به کاهش رفتارهای پرخطر و آسیب های اجتماعی خواهد شد.

وی اضافه کرد: امسال جشنواره نوجوان سالم در رشته های فیلم، عکس، مقاله، نقاشی، روزنامه دیواری، نرم افزار چند رسانه ای برگزار شده است.

قاسمی خاطر نشان کرد: از مجموع آثار دریافتی ، بالغ بر 80 اثر انتخاب شده اند که به مرحله استانی راه یافتند، همچنین بالغ بر 56 نفر از همکاران و کارشناسان استان در اجرای این طرح همکاری داشتند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: در سال تحصیلی جاری با افزایش قابل ملاحظه ای در شرکت کنندگان مواجهه شدیم به طوری که در سال تحصیلی 92-91 بالغ بر 124 اثر ، در سال تحصیلی 93-92 بالغ بر 1235 اثر و در سال جاری بالغ بر 5112 اثر مورد برسی قرار گرفته است.

قاسمی اظهار کرد: در این جشنواره 14 دوره آموزشی برای والدین برگزار شده است، همچنین 42 جلسه آموزشی نیز برای اولیاء تشکیل شده است، در مجموع 2940 نفر از والدین در این دوره ها و جلسات آموزشی شرکت کرده اند.

وی اضافه کرد: باید نوجوانان درک درستی از جامعه، خانواده و آسیب های اجتماعی و نیز رفتار های پر خطر داشته باشند، این کار فقط با تعلیم و تربیت درست محقق می شود، نوجوان سالم فردی است که هم از نظر روحی و هم از نظر جسمی از سلامت کامل برخوردار باشد.

 

 
 
 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز