احمدی مقدم:

کارکنان ناجا از پرکارترین و کم توقع ترین کارمندان هستند

۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۰:۲۳:۵۰
کد خبر: ۲۷۲۷۳۵
کارکنان ناجا از پرکارترین و کم توقع ترین کارمندان هستند
فرمانده سابق نیروی انتظامی گفت:کارکنان ناجا از پرکارترین و کم توقع ترین کارمندان هستند.

به گزارش گروه جوان و جامعه برنا، سردار اسماعیل احمدی مقدم در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید ناجا گفت: از تمام افرادی که امروز در این مراسم حضور دارند از جمله رئیس دفتر مقام معظم رهبری، وزیر کشور، نمایندگان مجلس و فرماندهان سابق ناجا تشکر کرده و از همه آنها حلالیت می طلبم.

وی گفت: اکنون که در ایستگاه پایانی مسئولیتم در ناجا هستم سر تعظیم به درگاه خداوند فرو می آورم و دست بوس خانواده شهدا و جانبازان هستم.

احمدی مقدم گفت: به دلیل غفلت ها و فرصت های از دست رفته از خدا طلب مغفرت دارم. کارکنان ناجا از پرکارترین و کم توقع ترین کارمندان هستند و اگر نتوانستم خدمات شایسته آنها را فراهم کنم، امیدوارم من را مورد بخشش و بزرگواری خود قرار دهند.

وی با اشاره به دستاوردهای ۱۰ ساله خدمت خود در ناجا گفت: تحمل بار سنگین مسئولیت این سازمان عظیم با صدها ماموریت و تهدیدات متفاوت دشمن جز با مجاهدت خستگی ناپذیر پرسنل ناجا و رهنمودهای مقام معظم رهبری و همچنین حمایت بی دریغ ملت بزرگ ایران ممکن نبود.

احمدی مقدم افزود: در این سال ها ناجا به دستاوردهای قابل توجهی در برقراری و حفظ امنیت و آرامش مردم رسید تا جایی که ایران با کمک سایر دستگاه ها امن ترین کشور منطقه محسوب می شود اما باید اعتراف کنم که شایستگی ملت ایران بیش از این بوده و هست و ما تا قله آرامش و امنیت مسافت زیادی داریم.

سردار احمدی مقدم تاکید کرد: یقینا سردار اشتری بهتر از من و بهتر از گذشته با همکاری کارکنان ناجا و مسئولان نظام می تواند خدمات شایسته ای را به مردم ارائه دهد. من قبول این مسئولیت را به ایشان تبریک می گویم و به عنوان سربازی کوچک در خدمت نیروی انتظامی خواهم بود.

وی در پایان سخنان خود از پشتیبانی و حمایت های همه جانبه مراجع ، روسای قوا، علمای عالیقدر، اساتید، دانشگاه ها، وزرا، استانداران، فرماندهان ارتش و سپاه، مسئولان دستگاه قضایی، صدا و سیما، اصحاب رسانه و دیگر افرادی که وی را در طول دوران تصدی فرماندهی همراهی کردند تشکر و قدردانی کرد و افزود: جا دارد از صبوری و تحمل همسر و خانواده ام در این مدت طولانی تشکر ویژه داشته باشم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز