وزیر کشور:

تحولات معقول اجتماعی در گرو وجود امنیت پایدار است

۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۰:۲۶:۰۴
کد خبر: ۲۷۲۷۳۶
تحولات معقول اجتماعی در گرو وجود امنیت پایدار است
وزیر کشور در مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی گفت:تحولات معقول اجتماعی در گرو وجود امنیت پایدار است.

به گزارش گروه جوان و جامعه برنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی گفت: امروز در حقیقت روز تقدیر و معارفه است زیرا که نتیجه ده سال تلاش و پیگیری در شرایط مختلف، حوادث و پیامدهای گوناگون سیاسی، اجتماعی، امنیتی، اقتصادی و راهبری و یک نیروی عظیم و موثر در همه پهنه جغرافیایی ایران از مرز‌ها تا درون روستا‌ها است که با رعایت جنبه اخلاقی، علمی ودر شرایطی که همه جنبه‌ها در حال تکامل پیشرفت بود و دشمنان برای ضربه زدن به کشور تلاش می‌کردند به خوبی انجام شد. کاری که تنها با لطف خدا امکان پذیر بود.

وی افزود: امروز که تقدیر مقام معظم رهبری از سردار احمدی مقدم را می‌بینیم باید آن را لطف خدا بدانیم و شکر عملی داشته باشیم و متعهد شویم که انقلاب اسلامی که یادگار شهدا و امام راحل است در مسیر تعامل، تکامل و پیشرفت قرار دهیم.

وزیر کشور با اشاره به اینکه تبعیت کامل از رهبری یک وظیفه و تکلیف دینی و شرعی است و ما امیدواریم با تبعیت از ایشان حزب عبدالله و عبدالله باشیم. تاکید کرد: در این یکسال و نیم که من مستقیما در کنار سردار احمدی مقدم لودم مشاهده کردم که وی هموارهمشتاقانه و از سر احساس وظیفه کار خود را انجام داده است.

رحمانی فضلی در ادامه مورد سردار اشتری اظهار کرد: وی نیرویی جوان، مومن عاقل ولایتمدار و دارای اندیشه‌های راهبردی و مورد قبول همه اعضای نیروی انتظامی، سپاه، ‌ارتش، ‌ ستاد کل نیروهای مسلح، دولت و وزارت کشور بوده است و با موفقیت روز افزون مورد حمایت و تایید مردم خواهد بود.

وی افزود: دراین مد ت که سرد ار احمدی مقدم مسئولیت داشتند اقداماتی را انجام دادند که مورد تایید رهبری قرار گرفت و ایشان در حکمی که برای سردار اشتری صادر کردند این نکات را مورد توجه قرار داده و بر ادامه همین مسیر تاکید نمودند.

رحمانی فضلیادامه داد: باید به دنبال آن باشیم که امنیت پایدار را نهادینه و عملیاتی کنیم تا هیچ دشمن خارجی و فرصت طلب و هیچ مجرم قانون‌گریزی توان ضربه زدن به نظام را نداشته باشد.

وزیر کشور با بیان اینکه نیروی انتظامی حافظ آزادی‌های مشروع و قانونی، یار مردم و مامن امنیت پایدار است، گفت: در امنیت پایدار است که رشد و شکوفایی اقتصادی، بالندگی سیاسی، تحولات معقول اجتماعی و ارزشهای فرهنگی می‌سر می‌شود و شاید هیچ دستگاه اجرایی تا این اندازه با مردم در ارتباط نباشد.

وزیر کشور گفت: یکی از مولفه‌های امنیت پایدار حضور و مشارکت قوی مردم در صحنه‌های امنیتی است ما امروز نمی‌توانیم در حوزه‌های اجتماعی که دائم در حال تحول است و با اختراع و بکار گیری تکنولوژی تقویت می‌شود در آراء و اندیشه‌ها تاثیر گذار باشیم این مشارکت باید واقعی مملوس و با ایجاد انگیزه و احساس نیاز دو طرف باشد. باید به مردم اعتقاد داشته باشیم و آن‌ها در امنیت پایدار مشارکت دهیم.

رحمانی فضلی گفت: ‌فرماند هی نیروی انتظامی باید ضمن رعایت دستورات رهبری به برنامه‌های تحت فرماندهی خود اولویت ببخشد تا بتواند نقشه راه موثری تهیه کند دولت تدبیر و امید هم به دلیل وظیفه ذاتی خود و هم مهم‌تر از آن به سفارش رهبری خود را موظف می‌داند که از فرماندهی نیروی انتظامی و کارکنان آن حمایت کند.

 

 
 
 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز