من شاگرد سردار احمدی‌مقدم بوده و هستم

۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۰:۵۰:۴۴
کد خبر: ۲۷۲۷۴۰
من شاگرد سردار احمدی‌مقدم بوده و هستم
رییس مرکز مطالعات راهبردی ناجا گفت: من همواره شاگرد احمدی‌مقدم بوده و هستم.

به گزارش خبرگزاری برنا، سردار احمدرضا رادان در حاشیه مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به حکم مقام معظم رهبری برای فرمانده جدید ناجا گفت: در حکم حضرت آقا هفت توصیه و ماموریت مهم وجود داشت و بر تداوم و رشد ماموریت‌های قبلی نیز تاکید شد.

وی با اشاره به مطالبه‌ای که درخصوص کاهش تلفات ناشی از حوادث رانندگی در این حکم آمده است، اظهار کرد: به عنوان مثال در بحث کاهش تخلفات جاده‌ای از این به بعد کار سختی در پیش رو خواهد بود.

رییس مرکز مطالعات راهبردی ناجا با بیان اینکه تحقق اهداف و مطالبات نیروی انتظامی نیازمند برنامه‌ریزی چند ساله است، گفت: قطع به یقین فرمانده جدید نیروی انتظامی که از عزیزان باسابقه در ناجا و از رزمندگان بوده، بهترین فرد برای تصدی این سمت بود و من امیدوارم همانطور که مقام معظم رهبری در حکم‌شان از سران سه قوه، دستگاه‌های مختلف نظیر وزارت کشور، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، صداوسیما و... خواسته‌اند که به ایشان کمک کنند، این امر محقق شود.

 

رادان در ادامه درباره اینکه چه نمره‌ای به عملکرد احمدی‌مقدم می‌دهد، خاطرنشان کرد: معمولا شاگرد به استادش نمره نمی‌دهد بلکه باید از استاد نمره بگیرد. من هم شاگرد سردار احمدی‌مقدم بوده و هستم و فکر می‌کنم ایشان باید به من نمره دهند.

وی با اشاره به دوران 10 ساله فرماندهی احمدی‌مقدم در نیروی انتظامی، کار و فرماندهی در مجموعه پلیس را بسیار سخت توصیف کرد و گفت: به عنوان کسی که بیشترین مدت را به عنوان جانشین سردار احمدی‌مقدم در فرماندهی ناجا بودم، گواهی می‌دهم که ایشان همواره تلاش می‌کردند که استرس‌ها در حوزه کاری به نیروها منتقل نشود و آن را در خود نگه می‌داشتند. همچنین سردار احمدی‌مقدم هدایت خوبی نیز بر مجموعه نیروی انتظامی داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز