همیاران پلیس به حالت آماده باش در آمدند

۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۱:۰۲:۳۸
کد خبر: ۲۷۲۷۴۵
همیاران پلیس به حالت آماده باش در آمدند
جانشین رییس پلیس راهور ناجا گفت:١٠میلیون همیار پلیس در طرح نوروزی ٩٤در کنار پلیس حضور دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا، سردار موسی امیری روز شنبه در رزمایش آماده باش همیاران پلیس اظهار داشت: این مراسم به صورت نمادین برگزار می شود تا بیانگر آماده باش ١٠میلیون همیار پلیس در سطح کشور برای اجرای طرح نوروزی باشد.

 

وی از همیاران پلیس خواست در هنگام سفر مراقب باشند تا قوانین و مقررات به درستی اجرا شود.

 

جانشین رییس پلیس راهور ناجا با اعلام اینکه همیاران پلیس در طرح نوروزی ٩٤ دو ماموریت ویژه دارند،تاکید کرد: همیاران پلیس امسال باید مراقب استفاده نکردن پدر و مادر از تلفن همراه هنگام رانندگی باشند. استفاده از تلفن همراه و ارسال پیامک تمرکز را از بین برده و موجب اخلال در رانندگی می شود.

 

امیری افزود: ماموریت دوم همیاران  پلیس کنترل استفاده تمامی سرنشینان به ویژه سرنشینان عقب از کمربند است. همیاران پلیس باید با تذکر،توصیه و مراقبت از بروز تخلفات جلوگیری کنند.

 

وی ادامه داد:شعار امسال طرح نوروزی پلیس راهور گذشت،احتیاط،و سلامت سفر است.

 

 

 

 

 

 

در ادامه دکترکفاش معاون پرورشی وزیر آموزش و پروش  در رزمایش آماده باش همیاران پلیس اظهار داشت:با توسعه طرح همیاران پلیس با مشارکت پلیس راهور و وزارت آموزش و پرورش شاهد نتایج خوبی  در حوزه تصادفات هستیم.حرکت های مشورتی بستر خوبی برای فعالیت های اجتماعی است.

وی ادامه داد:طرح ساماندهی همیاران پلیس در سایه سند تحول بنیادین آموزش و پروش قرار دارد. به دنبال گسترش مشارکت دانش آموزان در امور اجتماعی هستیم. 

به گفته  دکترکفاش آموزش نسل جدید می تواند در آینده در رعایت قانون موثر باشد.رویکرد دیگر طرح همیاران پلیس امر به معروف و نهی از منکر است. با تذکر می توان از بروز حوادث رانندگی جلوگیری کرد.

معاون پرورشی وزیر آموزش و پروش در بخشی دیگر از سخنانش با تقدیر از زحمات سردار احمدی مقدم گفت: از طرف وزیر باید از فرمانده سابق نیرو تشکر کنم و ضمن آرزوی توفیق برای سردار اشتری  امیدواریم حرکت های خوب دوره گذشته ادامه یابد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز