کاهش آمار مراجعان به دلیل نزاع د ر یازده ماهه نخست سال ۱۳۹۳

۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۱:۲۸:۵۴
کد خبر: ۲۷۲۷۵۸
کاهش آمار مراجعان به دلیل نزاع د ر یازده ماهه نخست سال ۱۳۹۳
مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: در یازده ماهه نخست امسال 38 هزار و 791 نفر به دلیل صدمات ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان اصفهان مراجعه کردند.

علی سلیمان پور در گفت و گو با خبرنگار حقوقی برنا، با بیان این این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 4 و هشت دهم درصد کاهش یافته است افزود:از کل مراجعین نزاع در یازده ماهه نخست سالجاری 12 هزار و 286 نفر زن و 26 هزار و 505 نفر مرد بوده اند.

این در حالی است که در مدت مشابه سال قبل 40 هزار و 765 نفر به دلیل نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کرده اند که 12 هزار و 625 نفر زن و 28 هزار و 140 نفر مرد بوده اند.

کاهش آمار غرق شدگی در یازده ماهه نخست سال جاری در استان اصفهان

وی ادامه داد: در طی یازده ماهه نخست سالجاری 51 مورد فوتی شامل 8 نفر زن و 43 نفر مرد به دلیل غرق شدگی به مراکز پزشکی قانونی استان اصفهان ارجاع گردیده است .

لازم به ذکراست مرگ ناشی از غرق شدگی در یازده ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 8 و نه دهم درصد کاهش داشته است .

همچنین در این مدت آمار فوت شدگان ناشی از برق گرفتگی 38 مورد (شامل 3 نفر زن و 35 نفر مرد بوده) که نسبت به مدت مشابه سال قبل 11 و هشت دهم درصد افزایش داشته است.

افزایش آمار متوفیات ناشی از سوختگی در یازده ماهه اول سال جاری دراستان اصفهان

سلیمان پور بیان کرد: در یازده ماهه نخست سال 1393 آمار اجساد معاینه شده در مراکز پزشکی قانونی استان باتشحیص علت مرگ سوختگی شامل 194 نفر، (101 زن و 93 مرد) بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 31 و یک دهم درصد افزایش را نشان می دهد.

همچنین دراین مدت آمار فوت شدگان ناشی از مسمومیت با گاز مونواکسید کربن ، 39 مورد شامل 9 زن و 30 مرد بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 40 و نه دهم درصد کاهش داشته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز