رئیس سازمان بازرسی کل کشور در مراسم تقدیر از فرزندان شهید شاغل در سازمان:

خانواده شهداصاحبان اصلی انقلاب هستند

۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۱:۱۳:۳۰
کد خبر: ۲۷۲۸۷۲
خانواده شهداصاحبان اصلی انقلاب هستند
ناصر سراج همزمان با فرارسیدن بزرگداشت روز شهدا، طی مراسمی از فرزندان شهید شاغل در سازمان تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، سراج در این مراسم بابیان اینکه سخن گفتن از شهدا کار دشواری است، افزود: جایگاه مقام شهید آن‌قدر والا است که شاید به‌غیراز خداوند کسی نتواند درباره آن صحبت کند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و امام راحل(ره) درباره مقام شهید گفت: همه وظیفه داریم که رهرو این شهدای عزیز بوده و اجازه ندهیم کسی به خانواده معظم شهدا و فرزندان شهید تعدی کنند.

سراج با خطاب قرار دادن فرزندان شهید سازمان بازرسی اظهار داشت: رفتار، کردار و گفتار فرزندان شهید و کسانی که منسوب به شهدا هستند، هم در داخل سازمان و هم در اجتماع باید برای دیگران الگو باشد، زیرا کسانی که منسوب به شهدا هستند باید با دیگران متمایز باشند؛ در جامعه و محل کار باید این افراد از دیگران به لحاظ رفتار و کردار تشخیص داده شوند.

وی ادامه داد: رفتار فرزندان شهدا باید طوری باشد که یک سر و گردن بالاتر از دیگران باشند تا همه تشخیص دهند که شما از این موهبت الهی برخوردارید؛ شهدا قطعاً در مرحله نخست از نزدیکانشان و همچنین تک‌تک افراد جامعه انتظار دارند راه آنان را ادامه دهند بنابراین نباید کاری کنیم که شرمنده شهدا شویم.

سراج بابیان اینکه شهدا با خدا معامله کردند، خاطرنشان کرد: خانواده شهدا صاحبان اصلی انقلاب هستند. فرزندان شهدا به‌عنوان وارثان شهید، وظیفه پاسداری از ارزش‌های انقلاب را دارند. بنابراین در این راه ناملایمات زیادی می‌بینند و ارزش کار آنان تحمل این ناملایمات است.

وی با اشاره به تأکیدات مکرر مقام معظم رهبری درباره مبارزه با فساد، گفت: همه باید عزم خود را جزم کنیم تا منویات مقام معظم رهبری را جامعه عمل بپوشانیم. البته در دوره‌ای کشور درگیر جنگ بود و برخی به دنبال رسیدن به آلاف و الوف بودند و در بدنه سازمان‌ها نفوذ کرده و امور را به دست گرفتند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور تصریح کرد: همان افرادی که زمان جنگ در دانشگاه‌های خارج از کشور به تحصیل پرداخته بودند، پس از پایان دفاع مقدس بر امور کشور مسلط شده و رزمندگان دفاع مقدس را که از جبهه برگشته بودند، به خاطر نداشتن تحصیلات عالی کنار گذاشتند.

سراج تأکید کرد: بنده معتقدم زمینه بیشتر فسادها از همین ناحیه، یعنی کنار گذاشتن رزمندگان پس از دفاع مقدس است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد در مسیر مبارزه با فساد نیز با هدایت‌های مقام معظم رهبری پیروز شویم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز