ترافیک محورهای مواصلاتی قزوین نیمه سنگین شد

۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۳:۲۱:۲۹
کد خبر: ۲۷۳۱۱۴
ترافیک محورهای مواصلاتی قزوین نیمه سنگین شد
رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: با توجه به اینکه دو روز به سال نو باقیمانده و با آغاز سفرهای نوروزی هم اکنون محورهای مواصلاتی قزوین با ترافیک نیمه سنگین روبروست .

به گزارش خبرگزاری برنا، سرهنگ بهرام زینلی از اعمال محدودیت ترافیکی در سطح راههای استان خبر داد و اظهارداشت: عبور کامیون و تریلر در آزادراههای کرج به قزوین و قزوین به زنجان برای روزهای پنج شنبه و جمعه از ساعت 6 صبح تا 24 ممنوع است.

وی افزود: اعمال این محدودیت که تا آخرین روز پایانی سال ادامه خواهد داشت، در جاده قدیم قزوین - رشت نیز از ساعت 6 صبح تا 24 شب برای عبور کامیون و تریلر در تمامی این ایام اعمال می شود.

رئیس پلیس راه استان قزوین با اشاره به محدودیت های ترافیکی این روزها تصریح کرد: این شرایط در حالی است که با توجه به پیش بینی وضعیت سنگین ترافیک در روزهای یاد شده، از رانندگان انتظار داریم از هرگونه عجله و شتاب برای رسیدن به مقصد خودداری کرده و با صبر و حوصله مسیر خود را ادامه دهند.

سرهنگ زینلی یادآورشد: تمامی عوامل پلیس راه در طول محورهای اصلی و فرعی استان مستقر بوده و با متخلفان بطور جدی برخورد خواهد شد.

وی در پایان از رانندگان خواست با توجه به ترافیک محورها و شلوغ بودن جاده های بین شهری، با رعایت نکات ایمنی سفری خوش و ایمن برای خود، خانواده و سایر هموطنان رقم بزنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز