کاهش ۸ درصدی سوانح رانندگی در دور اول سفرهای نوروزی

۱۳۹۴/۰۱/۰۷ - ۱۰:۰۴:۲۹
کد خبر: ۲۷۳۹۳۹
کاهش ۸ درصدی سوانح رانندگی در دور اول سفرهای نوروزی
فرمانده نیروی انتظامی، با اشاره به افزایش 3 درصدی سفرها در ایام نوروز از کاهش 8 درصدی تصادفات در دور اول سفرها خبرداد و گفت: این کاهش، نشانگر آن است که هموطنان با آرامش بیشتری به سفرهای خود ادامه می دهند و آمادگی بالایی برای سفر دارند.

به گزارش گروه جوان و جامعه برنا، سردار "حسین اشتری"در حاشیه مرحله دوم اجرای طرح نوروزی پلیس در استان قزوین در جمع خبرنگاران، درباره اولویت برنامه های نیروی انتظامی در سال 94، اظهارداشت: عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری،تقویت همدلی ملت با دولت، کمک به افزایش امنیت کشور در کنار برخورد قاطع با مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه از اولویت های برنامه های امسال ناجا به شمار می آید؛ نیروی انتظامی به عنوان خادم ملت نهایت تلاش خود را برای برقراری و حفظ امنیت و آرامش در میهن اسلامی به کار گرفته است.

 

این مقام ارشد انتظامی، مبارزه با جرایم خرد و خشن، سرقت و معتادان را از موضوعات نگران کننده مردم عنوان کرد و گفت: با تقویت قرارگاه سرقت، درصدد هستیم در کنار برخورد با جرایم خشن شاهد کاهش جرایم خرد نیز باشیم.

 فرمانده ناجا از اجرای طرح جمع آوری معتادان ولگرد و خرده فروشان مواد مخدر در سطح شهرها و معابر با همکاری وزارت کشور و استانداران در سال 94 خبرداد.

این مقام ارشد انتظامی به توانمندی و امکانات خوب نیروی انتظامی در مرزها و نیز تقویت آن اشاره و تصریح کرد: با همکاری خوب سپاه پاسداران و ارتش، در مرزها، امنیت بسیار مطلوبی حاکم است که همکاری نیروهای مسلح کشور در این رابطه مثال زدنی و ستودنی است؛ با حضور نیروهای مقتدر، متعهد و شجاع نگرانی از بابت تامین امنیت و محافظت از مرزهای خود نداریم.

سردار اشتری در ادامه با اشاره به افزایش 3 درصدی سفرها در ایام نوروز از کاهش 8 درصدی تصادفات طی این مدت خبرداد و گفت: این کاهش، نشانگر آن است که هموطنان با آرامش بیشتری به سفرهای خود ادامه می دهند و آمادگی بالایی برای سفر دارند.

وی اظهار امیدواری کرد: در دور دوم سفرهای نوروزی از شهروندان انتظار داریم علاوه بر همکاری با پلیس، قوانین و مقررات را رعایت کنند تا سفری ایمن و بدور از حادثه داشته باشند.

فرمانده ناجا درباره تجهیز کلانتری ها و پاسگاه ها، به اجرای طرح مکنا طی چند سال اخیر اشاره کرد و گفت: امیدواریم این طرح با شدت بیشتر، با همکاری خوب دستگاههای مختلف و نیز تخصیص اعتبارات از سوی دولت و مجلس بتوانیم خدمات بیشتری به مردم ارائه کنیم .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز