رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی گلستان خبر داد؛

رفت و آمد روان خودروها در محورهای مواصلاتی گلستان

۱۳۹۴/۰۱/۰۸ - ۱۳:۳۴:۰۹
کد خبر: ۲۷۴۱۰۷
رفت و آمد روان خودروها در محورهای مواصلاتی گلستان
علیرضا قدمی: در حال حاضر کلیه محور های مواصلاتی استان گلستان باز بوده و تردد وسایط نقلیه با حجم تراکم خودرویی نسبتا زیاد اما روان صورت می‌گیرد.

به‌گزارش گروه جوان و جامعه برنا، سرهنگ علیرضا قدمی با اشاره به دور دوم سفرهای نوروزی گفت: در محورهای شرقی استان، ترافیک روان داریم؛ اما حجم خودروها در این محورها با تراکم بسیار بالا همراه است. 

 

سرهنگ قدمی تصریح کرد: روز گذشته در محور جنگل گلستان به مینودشت و بالعکس ترافیک نیمه سنگینی وجود داشت که با تلاش خستگی ناپذیر ماموران پلیس راه، تردد در این محور نیز به صورت روان در جریان می‌باشد.

 

رئیس پلیس‌راه گلستان اظهار کرد: از رانندگان و شهروندان انتظار داریم علاوه بر همکاری با پلیس، قوانین و مقررات را رعایت کنند تا سفری ایمن و بدور از حادثه داشته باشند.

 

وی اضافه کرد: با توجه به افزایش تردد و افزایش ترافیک در برخی محورها، احتمال بروز خستگی و خواب‌آلودگی برای رانندگان افزایش خواهد یافت که توصیه پلیس، عدم رانندگی با حالت خستگی و خواب‌آلودگی است. 

 

وی گفت: با توجه به بکارگیری 100 درصدی نیروها و حضور پررنگ ماموران پلیس‌راه در محورهای برون شهری، متاسفانه بر اثر بی‌احتیاطی برخی رانندگان و عدم رعایت قوانین و مقررات رانندگی طی 24 ساعت گذشته 5 فقره تصادف جرحی به وقوع پیوست که 5 نفر از شهروندان مجروح شدند.

 

رئیس پلیس‌راه گلستان با توصیه به رانندگان اظهار داشت: با احترام به مقررات راهنمایی و رانندگی ، پرهیز از شتاب و عجله با اندکی صبر و گذشت ، از وقوع تصادف و حوادث تلخ رانندگی در کلیه ایام خصوصا تعطیلات نوروز پیشگیری کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز