معاون اجرایی رئیس جمهور داوطلب هلال احمر شد

۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۰:۱۰:۵۹
کد خبر: ۲۷۵۵۷۴
معاون اجرایی رئیس جمهور داوطلب هلال احمر شد
معاون اجرایی رئیس جمهور با حضور در همایش مدیران عامل ستادی و استانی جمعیت هلال احمر، داوطلب این جمعیت شد و گفت: هرگاه نگاهم به هلال سرخ جمعیت هلال احمر می افتد، احساس آرامش می کنم.

به گزارش خبرگزاری برنا، محمد شریعتمداری در نشست جمع بندی عملکرد نوروزی همایش مدیران عامل ستادی و استانی جمعیت هلال احمر اظهار کرد: بسیار خوشحال و خرسندیم که سال، سال فاطمی است و امیدواریم آغاز این سال با نام فاطمه زهرا برای همه مردم، همراه با برکات فراوان باشد.

وی با اشاره به اینکه هرگاه نگاهم به هلال سرخ جمعیت هلال احمر می افتد احساس آرامش می کنم، افزود: مردم کشورمان هم همین احساس را نسبت به خدمات ارائه شده از سوی این جمعیت دارند و برای کارکنان،جوانان، امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر خدمت در این نهاد مایه افتخار است.

معاون اجرایی رئیس جمهور در مورد حضور مهندس علی اصغر احمدی در سمت دبیرکل جمعیت هلال احمر نیز گفت: با توجه به اهمیت فوق العاده جمعیت هلال احمر، حضور ایشان را در این نهاد مردمی به فال نیک می گیریم.

وی به فعالیت های دلسوزانه و متعهدانه علی اصغر احمدی در طول دوران خدمت اشاره و اذعان کرد: هلال احمر یک نهاد امدادرسان و خدمات رسان است که جان انسان ها را نجات می دهد و فعالیت های با ارزشی از سوی این جمعیت به مردم ارائه می شود و حضور علی اصغر احمدی در این جمعیت می تواند در گسترش خدمات تاثیرگذار باشد.

شریعتمداری هدف از حضور خود در سمینار مدیران عامل ستادی و استانی جمعیت هلال احمر را تقدیر و تشکر از خدمات این جمعیت در ایام نوروز اعلام کرد و یادآور شد: از زحمات علی اصغر احمدی در نهاد ریاست جمهوری تقدیر و تشکر می کنیم و برای ایشان در سمت دبیرکل جمعیت هلال احمر آرزوی توفیق داریم.

محمد شریعتمداری، معاون اجرایی رئیس جمهور در این جلسه، عضو داوطلب جمعیت هلال احمر شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز