سیر قطارهای اراک-مشهد روزانه شد

۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۰۸:۵۳:۴۸
کد خبر: ۲۷۶۹۷۱
سیر قطارهای اراک-مشهد روزانه شد
مدیرکل راه آهن اراک از اضافه شدن یک رام قطار در مسیر اراک- مشهد خبر داد و گفت: با افزوده شدن این قطار سیر این مسیر روزانه می‌شود.

به‌گزارش گروه جوان و جامعه برنا، جلال‌الدین کوکنار از افزوده شدن یک رام قطار در مسیر اراک به مشهد خبر داد و گفت: تاکنون سیر و حرکت قطار اراک-مشهد هر دو روز یکبار انجام می شد اما با اضافه شدن یک رام قطار جدید که ظرفیت جابجایی ۴۰۰ نفر را دارد حرکت قطارهای این مسیر روزانه شد.

وی افزود: نرخ قطار اضافه شده در یک طرف ۹۴ هزار تومان است که در مدت ۱۶ ساعت مسیر اراک به مشهد و بالعکس را سیر می‌کند.

مدیر کل راه‌آهن اراک از ارائه طرح دو خطه کردن مسیر ریلی اراک – قم به طول ۱۲۰ کیلومتر خبر داد و گفت: این طرح در کمیسیون ماده ۲۱۵ در حال بررسی است تا بعد از تامین اعتبار توسط شورای اقتصاد عملیات اجرایی آن آغاز شود. با اجرای این طرح ضمن اینکه تاخیرها به صفر می رسد، ایمنی و سرعت قطار نیز افزایش می‌یابد.

کوکنار از راه‌اندازی راه‌آهن حومه‌ای اراک - مهاجران در ۶ ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: طول کل این مسیر ۳۰ کیلومتر است که حدود ۲۵ کیلومتر آن از ریل موجود استفاده می شود و حدود ۵ کیلومتر آن نیز تا پایان شهریور ریل‌گذاری می‌شود.

وی همچنین از آغاز اجرای ۲۵ درصد از راه آهن اراک – خمین – گلپایگان- اصفهان در سال جاری خبر داد و گفت: حدفاصل اراک – خمین ۷۰ کیلومتر است که قرار است در سال جاری زیرسازی و روسازی حدود ۴۰ کیلومتر از این خط ریلی انجام شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز