سرپرست شهرداری منطقه ۲۱ خبر داد:

افتتاح مسیر تهرانسر تا بزرگراه فتح

۱۳۹۴/۰۱/۳۰ - ۱۳:۲۸:۲۷
کد خبر: ۲۷۸۶۳۷
افتتاح مسیر تهرانسر تا بزرگراه فتح
سرپرست شهرداری منطقه 21 از آغاز به کار پروژه بازگشایی مسیر ادامه بلوار تهرانسر ، از بلوار یاس تا بزرگراه فتح خبر داد.

 

به گزارش گروه جوان و جامعه برنا،  پیمان پورنصر با بیان این خبر گفت : با توجه به احداث مسکن مهر در ضلع جنوب بلوار یاس ( محدوده شهرک هواپیمایی ) و به منظور ایجاد دسترسی و تسهیلات حمل و نقل و بهسازی معابر، پروژه بازگشایی مسیر ادامه بلوار تهرانسر ، از بلوار یاس تا بزرگراه فتح، آغاز به کار کرده است.

وی افزود : طول این مسیر حدود 1 کیلومتر و عرض آن 30 متر می باشد که در مجموع حدود 30000 متر مربع به سطح شبکه معابر منطقه افزوده خواهد شد .

پورنصر با اشاره به کاهش حجم وسیعی از ترافیک با افتتاح مسیر فوق ، ادامه داد : مسیر ادامه بلوار تهرانسر دارای 2 باند رفت و برگشت با ظرفیت حدود 6000 وسیله نقلیه در ساعت می باشد که با بازگشایی آن حجم ترافیک قابل ملاحظه ای از بلوار گلها و بلوار تهرانسر به این مسیر جابجا خواهد شد که این امر میتواند در راستای احداث تقاطع غیر همسطح بزرگراه فتح _ بلوار گلها ، به عنوان مسیر جایگزین مناسب استفاده شود.

سرپرست شهرداری منطقه 21 همچنین با تأکید بر ایجاد امکانات و تسهیلات مناسب جهت تردد ساکنین، تصریح کرد : به منظور دسترسی ساکنین جدید در مسکن ویژه مهر به شبکه حمل و نقل عمومی ، پایانه ای در ضلع شرقی گذر فوق تعبیه شده که پس از طی مراحل طراحی و تثبیت، جهت استفاده از اتوبوس اجرا خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز